Gå til innhold

Hvor kjøper man tights med M-logo på?


inaheier
 Share

Anbefalte innlegg

On ‎11‎.‎04‎.‎2018 at 20.49, TRF skrev:

Toleransen er høy blant folk ser jeg...  Makan er det lenge siden jeg har sett på forumet..

Siden når ble du den tolerante, tålmodige og godmodige brukeren? 80% av innleggene dine er aggressive kveruleringer på @Fredrik og @Fredrik 90 sine innlegg i forumet. Du har sikkert hørt Michael Jackson sin klassiker "Man in the mirror"...Skal du endre verden kan du starte med deg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kontroll på statistikk, og ikke minst god evne til å skille på type innlegg. Saklig var du også i dag, og i samme sleng greide du å legge på flere påstander enn jeg har hatt.

Dette er et diskusjonsforum, av typen bil sådan. Påstander, riktigheten og troverdigheten er naturligvis noe som kan bli gjenstand for diskusjon og motstand. Selv om jeg også synes at f.eks. "Fuck you I drive a...." gensere er bortimot det absolutte lavmål, så henger jeg ikke ut brukere som måtte ønske å gå med det. I dette tilfelle spør ei jente, som åpenbart er ny på forumet, om en tights med M-logo på. På langt nær så ille som den nevnte genseren, og selv om det nok ikke er de fleste sin smak, så kan vel hun få lov å ha den smaken uten at hun skal henges ut for det? Hun har ikke påstått at dette er det råeste i verden, hun har ikke ment at alle andre burde ha dette eller noe som helst. Hun har enkelt og greit spurt om tips til hvor hun får tak i dette.

Å henge ut folk for hvem de er/ smaken de har, og ikke hva de påstår eller trår nedover hodet på andre, er en uting. Og du bør selv være gammel nok til å være oppdratt noenlunde i den gata. Når det gjelder de to nevnte brukerne, så har spesielt den unge tidligere fått høre at han var "fanboy" ganske ofte. Det gildet mener jeg ganske bestemt å ikke ha deltatt i, selv om det gjerne (sier ikke at det er det) kunne være riktig. Det er fortsatt å henge ut folk for hvem de er, gjerne utenom det diskusjonen handlet om.

For noen år siden (gamle forumet) var godt over 99% av mine innlegg under Teknisk. Det alle meste av dette var svar på folk sine spørsmål (den gang hadde jeg "bare" et stykke over 10k innlegg).

Så...kutt ut juget og partiskheten om du vil ha en saklig diskusjon rundt noe som helst. Og om du bare var ute etter å melde litt på meg, så er det god plass i innboksen min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TRF skrev:

Å henge ut folk for hvem de er/ smaken de har, og ikke hva de påstår eller trår nedover hodet på andre, er en uting. Og du bør selv være gammel nok til å være oppdratt noenlunde i den gata. Når det gjelder de to nevnte brukerne, så har spesielt den unge tidligere fått høre at han var "fanboy" ganske ofte. Det gildet mener jeg ganske bestemt å ikke ha deltatt i, selv om det gjerne (sier ikke at det er det) kunne være riktig. Det er fortsatt å henge ut folk for hvem de er, gjerne utenom det diskusjonen handlet om.

Så...kutt ut juget og partiskheten om du vil ha en saklig diskusjon rundt noe som helst. Og om du bare var ute etter å melde litt på meg, så er det god plass i innboksen min :) 

Helt enig, jeg henger heller ikke ut folk som vil kjøpe klær med spesiell logo eller skiller seg ut på annen måte (jeg er ganske blodharry selv da jeg tross alt kjører Amcar og hører på ZZ Top...).    Jeg måtte bare flire litt av at du plutselig gled inn i tråden som en White Knight da du tross alt har din del med usaklige konfrontasjoner på forumet...Godt mulig du i ditt eget hode fremstår som saklig og diplomatisk til enhver tid uansett tråd, men det er ikke til å stikke under en 3-seters sofa at du er i overkant på mot noen brukere tilsynelatende uten god grunn.  Men nok om det.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord så hadde vi ikke så mye på manglende toleranse, bare et behov for å melde litt utenom? Innboksen er fortsatt like ledig. At jeg alltid, gjennom snart 20k innlegg har vært diplomatisk, nei det ville jeg aldri tørre å påstå, for det ville være jug. Heldigvis driver jeg mest med tekniske greier, og der er det ikke så mye behov for diplomati.. 2+2 blir 4 osv stort sett uansett hva folk måtte føle den dagen.

Vi liker begge ZZ Top da, om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...