Gå til innhold

Mye feil på BMW fabrikk garanti som er null verd


gdsundelin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei 

 

BMW foreningen har en veldig dårlig holdig til kundene. Om man blir plaget med forhandlere som ikke kan skru så er kunde servise hos bmw group norge null av verdi. 

Fabrikk Garanti på BMW, virker for meg null av verdi. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har satt bilen inn på verksted med samme feil uten at autoriserte BMW verkste ikke klare å repare feilen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, gdsundelin skrev:

Tekst

Du må nesten utdype litt mer her før du påstår at garantien er null verdt og hva er BMW foreningen?

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en BMW M550 dx Norsk bil, har byttet drivaksler 2 ganger, å de er igjen gåen holder ca 1000 km før ulyd. Først forhandler sa de skulle være slik med ulyd å var ikke gåen. Etter mye om og med å 40 talls eposter og ufattelig mange telefoner rutet BMW Group Norge bilen til en annen autorisert BMW forhandler / verksteder. De ser også ikke ut til å reparer bilen, skifter fram akslinger komplett etter 1000 km får jeg ulyd i akslingene. Nå svarer verken forhandlere som har skrudd på bilen eller BMW Group Norge på henvendelser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, gdsundelin skrev:

Jeg kjøpte en BMW M550 dx Norsk bil, har byttet drivaksler 2 ganger, å de er igjen gåen holder ca 1000 km før ulyd. Først forhandler sa de skulle være slik med ulyd å var ikke gåen. Etter mye om og med å 40 talls eposter og ufattelig mange telefoner rutet BMW Group Norge bilen til en annen autorisert BMW forhandler / verksteder. De ser også ikke ut til å reparer bilen, skifter fram akslinger komplett etter 1000 km får jeg ulyd i akslingene. Nå svarer verken forhandlere som har skrudd på bilen eller BMW Group Norge på henvendelser. 

 

Hvis du har hatt samme feil 3 ganger tror jeg og den er blitt reparert tilsvarende uten hell har du rett på en ny vare, altså en ny bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...