Gå til innhold

E39 Tung på rattet LØST


Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Nå i vinter ble plutselig bilen min tung på rattet, sånn nesten over natten, byttet derfor Servopumpe da det er det billigste og det kan være en av 2, men neida det var helt likt.

Etter det, bestillte jeg en tannstang fra Koed, en orginal byttestang (En overhalt en) satte den i og kjørte noen dager, synes den var bra til å begynne med men ikke helt 100% egentlig, den gamle lekket olje ut på passasjersiden.

I går åpnet jeg den orginale pumpen, men den så helt ny ut inni nesten, ikke noe slitasje der, så da tenkte jeg kanskje at den billige pumpen jeg kjøpte på Ebay ikke gjorde jobben sin, byttet derfor tilbake til den orginale, men den er fortsatt ikke helt 100% føltes litt bedre etter at jeg har vridd rattet fra side til side ørten ganger.

 

Noen gode råd?

Endret av Haug523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattaksel krysset har jeg hatt problemer med på 3 av bilene jeg har hatt,felles for alle 3 bilene var at de plutselig ble tunge på rattet og at det oppstod om vinteren.Det hjalp å smøre krysset på den ene,mens på de to andre byttet jeg krysset/nedre rattaksel.

Men det har du kanskje sjekket,siden du har byttet tannstang?:)

Endret av Kristian 325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...