Gå til innhold

M


 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Walkabout skrev:

Pen bil! Her vil jeg anbefale sort N-merke på skiltet (for eksempel norgesmerket.no) og sorte sideblinklys for å komplettere shadow line :) Uvant å se E91 uten takrails - kunne kanskje vært fint med LCI takrails på denne? Ellers er jeg veldig fan av den "nye" typen grill med doble riller kontra standard Performance. Så veldig velholdt ut denne.

Sideblinklys: https://www.ebay.com/itm/BMW-1-E81-82-87-88-3-E90-91-92-93-X1-E84-Alpina-SMOKED-Side-Indicators-Repeaters-/322189995902?hash=item4b04052f7e

Grill: https://www.ebay.com/itm/Gloss-Black-Double-slat-Car-Front-Grille-for-BMW-E90-09-11/112161368657?hash=item1a1d56aa51:g:GqwAAOSw3z5ZzgB1&vxp=mtr

Takk!

N-merker ligger hjemme:wub: Så det kommer på i morgen etter bilvask!

Helt enig, blinkers i shadowline må byttes! GS okei å bestille fra?

Hvordan er det montere LCI rails på denne? Mye jobb men lar seg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Veronica.H skrev:

Takk!

N-merker ligger hjemme:wub: Så det kommer på i morgen etter bilvask!

Helt enig, blinkers i shadowline må byttes! GS okei å bestille fra?

Hvordan er det montere LCI rails på denne? Mye jobb men lar seg gjøre?

LCI rails skal være en enkel jobb. Man må ned med taktrekket så sitter dem i skrudd gjennom taket. Byttet til slike på min før vinteren, det gjør så mye med bilen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ahj skrev:

LCI rails skal være en enkel jobb. Man må ned med taktrekket så sitter dem i skrudd gjennom taket. Byttet til slike på min før vinteren, det gjør så mye med bilen :) 

Jaha, vurdere om jeg får sette det opp på "do to" lista da :-) Positive er at poleringa er så mye enklere uten rails å ta hensyn til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Veronica.H skrev:

Helt enig, blinkers i shadowline må byttes! GS okei å bestille fra?

Vet ikke om de har slike på GS? Sjekk i så fall om det er med LED, for da må du til med å kode bort pæresjekk for å ikke få feilmeldinger og blinking i hytt og gevær. De jeg linket til på eBay er halogen og er plug and play. Har bestilt tre sett av disse selv så det funker bra å bestille på eBay også, aldri hatt noe trøbbel med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...