Gå til innhold

Masse problemer med BMW


Gjest 520DTA
 Share

Anbefalte innlegg

On 30.4.2018 at 14.30, Gjest skrev:

Fordi jeg er fryktelig dum 

Tror ikke du har blitt noe mindre dum med årene. Får bare håpe at du slipper problemer med Lexusen. I så fall blir også Lexusen en drittbil også.
Jeg konkluderer saken slik: Det er ikke lys i en lykt. Man bytter så eksosanlegg, støtdempere, overhaler gearkassen og motoren, men det er fortsatt ikke lys i lykten. Så spør man 1000 personer om råd. Alle de 1000 sier "Bytt lyspære". Nei, dem er bare noen Besewissere. Jeg fortsetter å bytte stoler, felger og lakkerer bilen om. Ikke faen om lyset fungere. Nei dette er en drittbil og Trabant blir mye bedre!
Selger bilen til en tulling med 1000kr og tullingen bytter ei lyspære til 15kr og har en god bil igjennom mange år og er kjempefornøyd.
Trabanten på sin side nekter å starte i kulda...Say no more
Lykke til med Trabanten! :-D

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke gidder å ta bilen med til merkeverksted for å fikse en feil, så får man takke seg selv for hvordan man oppfatter et bilmerke. BMW sine autoriserte verksteder, herunder Bilia Follo som jeg bruker, så har de såpass avanserte systemer at de finner ut hva en feil er uansett hvor den er, og helt ned til minste detalj. Etter at jeg kjøpte min F10 på starten av året, så hendte det at iDriven slo ut i No Signal og reboota, de kjørte bilen gjennom en diagnose mens de hadde storservice på den, og jaggu fant de ut hva det var, det var ganske enkelt en enhet som i dette tilfelle min iPhone SE som var tilkoblet USBen, som hadde en oppdatering som ventet på å bli installert. Fikk den oppdateringa installert, og det har ikke vært noen reboots etter det. bare sånn så du skal forstå hvor mye lettere det er å gjøre ting på merkeverksted, istedenfor å bruke Mekonomen f.eks som forøvrig er dyrere, eller stå på gårdsplassen hjemme og hobbyskru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg forstår frustrasjonen hans, da jeg hadde E46 N46 motoren, denne var det mye problemer med. Men den var god å kjør til å være en 4 sylinder. Bare at det dukket opp den ene etter den andre. Så jeg forstår at du er oppgitt, jeg var oppgitt selv, så da kjøpte jeg meg 2002 Subaru Impreza 2.0. Har ikke hatt eneste problemer med den uten slitedeler, kjempegod bil. Men fikk tilbud tilbud av å kjøpe min søster sin 2006 e90 316i bare 110 000 km på telleren for 50k, så jeg kjøpte det med engang uten å tenke. Selv om jeg var oppgitt av forrige BMW-en min. Men dette er N45 motor så den har litt mindre problemer enn N46. Ikke noe futt i den, men er ganske god på lang kjøring. Alltid likt BMW selv om jeg har hatt masse problemer med den gamle, og oppgitt var jeg. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...