Gå til innhold

Filmet du bilen din idag?


 Share

Anbefalte innlegg

Siden det er en tråd om "tok du bilde av bilen din idag" og "tok du bilde av interiøret ditt idag" så tenkte jeg lage en filmet du bilen din idag tråd eetersom jeg ikke fant en :) Er flere som legger ut småklipp på sine egne tråder som folk flest går glipp av da alle følger ikke alle. 

Så legg ut en video av bilen din her også om det er noe du vil dele. 

Gjelder hovedsakelig bmw takk. 

Ikke noe støtende innhold

Og de vanlige forumregler som er hos bimmers. En admin må gjerne legge til eller redigere dette. 

 

Starter med en snutt av min E21 som er oppe å går etter lang dvaletid, oppbygget motor, wiretuck og mye nytt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli en stilig tråd :) 

Her er jeg og i3s’en på Autoslalom i går :D

Første gangen min og det var supergøy! Bilen var jo skapt for dette, bortsett fra bremsepedalen som var som en svamp, men fikk jobben gjort ;)

Dette var min første og treigeste runde på 44.69, kom til slutt ned på 41.64. Klassevinneren hadde 40.73 ;)

(Banens beste hadde 37.23, men det snakker vi ikke om :D)

64E9B525-3876-481F-8E4A-86C76D0CC72C.MOV

Linket fungerte ikke på telefon hvertfall, så jeg slengte den opp på YouTube :)

 

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, magneten skrev:

Dette kan bli en stilig tråd :) 

Her er jeg og i3s’en på Autoslalom i går :D

Første gangen min og det var supergøy! Bilen var jo skapt for dette, bortsett fra bremsepedalen som var som en svamp, men fikk jobben gjort ;)

Dette var min første og treigeste runde på 44.69, kom til slutt ned på 41.64. Klassevinneren hadde 40.73 ;)

(Banens beste hadde 37.23, men det snakker vi ikke om :D)

64E9B525-3876-481F-8E4A-86C76D0CC72C.MOV

Linket fungerte ikke på telefon hvertfall, så her er En SD-versjon på YouTube, måtte ha WiFi for HD :P

 

Tøft! Hadde du på "dyno-mode"?  Slår av regenerering og dsc helt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lagunilla skrev:

Tøft! Hadde du på "dyno-mode"?  Slår av regenerering og dsc helt.

Ja, det var kanon :D

Nei, jeg fant ut at det gikk an i etterkant. Men vet ikke om jeg er hardcore nok for det heller :P Kan visst skade drivverket, uten at det dekkes av garanti..?

Jeg hadde kun Sport-mode og valgte Traction i Bilinnstillinger menyen. Funket som pokker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, magneten skrev:

Ja, det var kanon :D

Nei, jeg fant ut at det gikk an i etterkant. Men vet ikke om jeg er hardcore nok for det heller :P Kan visst skade drivverket, uten at det dekkes av garanti..?

Jeg hadde kun Sport-mode og valgte Traction i Bilinnstillinger menyen. Funket som pokker det :D

Jeg koste meg i vinter uten DSC og regenerering siden bilen var ny. Jeg blir seriøst kvalm når bilen bremser av seg selv. Han ennå ikke greid å venne meg til det. 

Prøv det ut😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, lagunilla skrev:

Jeg koste meg i vinter uten DSC og regenerering siden bilen var ny. Jeg blir seriøst kvalm når bilen bremser av seg selv. Han ennå ikke greid å venne meg til det. 

Prøv det ut😀

Jeg er helt avhengig av det, jeg. Bruker nesten ikke bremsepedalen lengre, kun for vedlikehold og grisekjøring :D

Jeg får nesten prøve Dyno-mode, og kanskje ha meg en liten snurrevipps i en rundkjøring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...