Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

On 1.7.2018 at 16.34, Designer skrev:

Neiiiii den er nå der 😛 Den har irritert meg lenge, har bare ikke fått surret meg til å gjøre noe med den. Er den jeg fikk fra importøren min, så følte jeg måtte kjøre med den i starten. Nå er planen å enten bytte eller like godt foliere rammen og legge på custom skrift 😎

Kjør på med dobbeltsidig teip, henger som heia :) 

Ble bra med M-sport! LCI baklykter og Performance diffuser hadde satt prikken over i'en bak :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda enda bedre, magneter!

(Jeg skal innrømme jeg hadde magnet-angst på Z4’en, men det holdt som pokker i all vær og vind, og i 250 km/t :D Så jeg skal ha magneter framme på M3’en. Skiltholderen bak synes jeg hører hjemme)

A35C4780-9AE8-4F64-8494-B222F1606EE0.thumb.jpeg.dd653a95e7bdcd25afd8f570da2459f1.jpeg

Tøff den vel :D

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, magneten skrev:

Eller enda enda bedre, magneter!

(Jeg skal innrømme jeg hadde magnet-angst på Z4’en, men det holdt som pokker i all vær og vind, og i 250 km/t :D Så jeg skal ha magneter framme på M3’en. Skiltholderen bak synes jeg hører hjemme)

Både @Designer og jeg kjører med magneter foran, jeg bruker også dual lock borrelås bak. Så er på ballen @magneten
Kan også bekrefte at magnetene sitter som juling i alt slags vær og i 250 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Walkabout skrev:

Kjør på med dobbeltsidig teip, henger som heia :) 

Ble bra med M-sport! LCI baklykter og Performance diffuser hadde satt prikken over i'en bak :D 

Det kommer! Valgte bare org. diffuser nå i første omgang for bestilte egentlig alt for å rekke GS, men det ble jo aldri noe M-sport til GS. Uansett så har jeg ikke fått fingen ut til å handle meg Performance diffusern :P LCI baklyktene blir en godbit senere i eierskapet. 

9 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Eller enda bedre, 3M dual lock borrelås, lettere å rengjøre bak skiltet enn med teip.

Ja kanskje det? Men liker på en måte at det er holder bak som @magneten sier...hmmm på tenke litt her :P 

8 timer siden, magneten skrev:

Eller enda enda bedre, magneter!

(Jeg skal innrømme jeg hadde magnet-angst på Z4’en, men det holdt som pokker i all vær og vind, og i 250 km/t :D Så jeg skal ha magneter framme på M3’en. Skiltholderen bak synes jeg hører hjemme)

Tøff den vel :D

Haha ja ingen bombe at magneten Magne liker magneter! 😂 Magneter er allerede montert foran, kan jo forsåvidt ha magneter bak å....er jo stål der å 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da gått til innkjøp av hele 10stk D44 felger. En venn av meg som skulle bli kvitt alle fort, så fikk de for en god pris. Så planen var å teste med 4stk på min og selge de 6stk andre. :) Og liker jeg ikke de 4 jeg setter på min egen selger jeg de også. Får de den 29.07 så blir spennende hvordan de blir. 

Om jeg ikke liker de så går pengene på enten lakk av 230'ene, eller noen andre er veldig glad i Rotiform sine IND-T eller RSE.. 

197223.png.8e5c951ba7306e00c918aee805d49764.png

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg med de små detaljene! Hadde kun et deksel for vindusviskerarmen min. Så bestilte to nye på ebay. 

7D2ECE45-65A0-4EAA-B01A-B759B29DD87D.thumb.jpeg.1b69455beb715c2921f5072d2d2da0b0.jpeg

 

De originale navkoppene var også meeeeget slitne 😅 her var også ebay redningen. Mye finere var de å 😎

C3C7BEE3-5B1A-4F8A-871E-ED1FF14AF4EB.thumb.jpeg.38cc618a1970f70d7076aacde354a4f4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo LCI baklykter, noen som har erfaringer å dele her?

Vet hva jeg må ha men nytt koster det jo 12 grandos! 😮 Så hvis noen vet om en bra side å handle dette fra, eller om det jeg tror er best stemmer. Handle lamper og modul brukt også kjøpe kabelsett fra KOED. :) 

 

gotchuckz-bmw-335i-e92-forgestar-09.thumb.jpg.d0fabded057e8feef9a92aca55c4d639.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Kjekt da kan jeg følge med her å, var bare pre-lci per nå så jeg. Men takk for link. 😄👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Designer skrev:

Apropo LCI baklykter, noen som har erfaringer å dele her?

Vet hva jeg må ha men nytt koster det jo 12 grandos! 😮 Så hvis noen vet om en bra side å handle dette fra, eller om det jeg tror er best stemmer. Handle lamper og modul brukt også kjøpe kabelsett fra KOED. :) 

eBay?

https://m.ebay.com/itm/BMW-3-Series-E92-Coupe-LCI-Facelift-2010-2012-LED-Tail-Lights-Rear-Lamps-SET/292250572205?fits=Make%3ABMW&hash=item440b7dd5ad:g:yDkAAOSwzOxUYb3y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Bildelsbasen.se er også god å bruke 

Ja! takker :) 

10 timer siden, Walkabout skrev:

Ja så de der, er kanskje ikke så dumt det der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...