Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

Har noen ting jeg har litt lyst til utføre/prøve...

• Har lyst til å lakke calipperne i en farge, tenkte da gul eller orange? Må jo stå i stil til det blå men også felgene. 🤔

• Har for morro kjøpt noen cm med neon lyktefilm, mest for å se hvordan det blir men synes det har vært tøft på noen biler. 😅

• Har også lyst å montere en streamer, å ja før du tenker å herre! Så tenkte jeg en matt diskré en med en passende tekst utskjært negativt. Dvs. at teksten på streamer er "glass" og resten av streamer matt svart. Har grublet litt over 2 forslag så får se hvilken det blir. 😄 Dere kan se lignende på Kesha sin M3 - IG: kez.m3

• Foliere listene innvendig, men vet ikke om jeg skal gå for en farge eller en tøff folie. 3M har nylig laget en kul "matrix" svart folie. Passende til slikt som interiør tenker jeg. Har også børstet folie i flere farger fra hvit, grå, titanium, sort.... 🤔

Hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Lakkerte calliperne på e46'n i orange med Foliatec, synes det ble ganske kult når blinklysa var orange. Er flere som har gul men veldig få som har orange.

Så foliatec sine lakkfarger ja, er det der vanlig orange eller neon orange? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ,har holdt på så mye mine egne problembiler at jeg har glemt å kommentere her.

Men syke hvor fin den ble med M optik ,helt perfekt .

Nå er den helt riktig.:)

Jeg husker da jeg kjøpte 530den min ,tittet jeg og på e92 men da var barna mine akkurat litt for små til en sånn bil.

Nå derimot hadde en sånn passet meg og kona:).

Nok svada fra meg ,igjen nydelig bil dette .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sveigis skrev:

Oi ,har holdt på så mye mine egne problembiler at jeg har glemt å kommentere her.

Men syke hvor fin den ble med M optik ,helt perfekt .

Nå er den helt riktig.:)

Jeg husker da jeg kjøpte 530den min ,tittet jeg og på e92 men da var barna mine akkurat litt for små til en sånn bil.

Nå derimot hadde en sånn passet meg og kona:).

Nok svada fra meg ,igjen nydelig bil dette .:)

Takk Jan setter pris på slike tilbakemeldinger! 

Jeg driver å leser meg opp på fellesprosjektet du og mini har, veldig artig lesing. :D Du har sikkert lagt merke til at jeg "liker" meg gjennom tråden.

Da er det bare å klinke til med en E92 da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja ,ser du liker og det liker vi :).

Gøy du følger med på prosjektet og da er det enda mer inspirerende å holde på når noen følger og kommenterer.

Angående bil,så må jeg nok ha 530en en stund til.

Skal til med litt husfiksing samt at begge e34ene skal på eu i år ,og vet at alt dette ikke er gratis.

Så ny bil må nok vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, sveigis skrev:

Hehe ja ,ser du liker og det liker vi :).

Gøy du følger med på prosjektet og da er det enda mer inspirerende å holde på når noen følger og kommenterer.

Angående bil,så må jeg nok ha 530en en stund til.

Skal til med litt husfiksing samt at begge e34ene skal på eu i år ,og vet at alt dette ikke er gratis.

Så ny bil må nok vente :)

Ja går noen kroner da, men alt til sin tid 😉🤙🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Daniel. skrev:

Vet ikke hva jeg mener om sideblinken, men blir digg med LCI baklykter! Gjør mye med utseendet på rumpa! :D

Nei det var nå så, fant egentlig ingen jeg likte helt hundre. Så falt vel på disse for å sleppe stygg sotapray/film utseendet på de originale. 😅

ja det blir indeed digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Designer skrev:

Nei det var nå så, fant egentlig ingen jeg likte helt hundre. Så falt vel på disse for å sleppe stygg sotapray/film utseendet på de originale. 😅

ja det blir indeed digg!

Ser den :P Har noen sorte på min, aner ikke om de er kjøpt sånn eller sotet. Men de blir fuktig inni når det regner, så sikkert noe uorginale greier med dårlig pakning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...