Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Designer skrev:

Selvfølgelig, men da må jeg evt. finne noe brukt jeg liker. Er det som er at denne her fortjener skikkelige saker og headturner hos folk mer enn Ola Nordmann, men så er det disse pengene da. Skal fordeles riktig og det er bl.a. her det stopper opp ang. felger hos meg, klarer ikke å bruke så mye penger på felger. :P 

Glad dere er enig i JR28, som du sier @StigJ de på GCn ser helt innafor ut! Blir nok den fargen i såfall.

Høst og vinter straks, bør være håp for å finne ett brukbart brukt sett i tiden fremover nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller prøve å finne noen felger du kan pusse opp i vinter? Det er lenge til April. :)  Når man legger så mye penger i bilen ellers sp syns jeg det blir feil å spare masse penger på hjul.

Forøvrig syns jeg JR25 kler E92 mye bedre enn 28. De ble veldig rotete.

Og så har de jo mye forskjellig å velge mellom her til OK priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

18 eller 19"?

Får ikke brukt mine neste sesong, låne de, hehe? 

Tenkte 19", haha ja sier ikke neitakk til det, men blir å kjøre med halveis hjerteinfarkt konstant da... :P 

21 minutter siden, systom skrev:

Høst og vinter straks, bør være håp for å finne ett brukbart brukt sett i tiden fremover nå 😄

Sant nok :) 

12 minutter siden, Frode D skrev:

Hva med å heller prøve å finne noen felger du kan pusse opp i vinter? Det er lenge til April. :)  Når man legger så mye penger i bilen ellers sp syns jeg det blir feil å spare masse penger på hjul.

Forøvrig syns jeg JR25 kler E92 mye bedre enn 28. De ble veldig rotete.

Og så har de jo mye forskjellig å velge mellom her til OK priser.

Visste at dette ble et sårt tema :P Jo jeg er forsåvidt enig, å pusse opp noen hadde vært gøy, aldri gjort det før. 
Syns du? Ja JR25 er veldig rene og mtp. vasking så er de helt klart et lett valg, men falt mer å mer for JR28, særlig det siste bilde på f32n gjorde at det frista veldig.

Liker veldig godt Hartge felga du og en annen med E92 kjører, noe sånt kunne fristet. :) 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Designer skrev:

Tenkte 19", haha ja sier ikke neitakk til det, men blir å kjøre med halveis hjerteinfarkt konstant da... :P 

Sant nok :) 

Visste at dette ble et sårt tema :P Jo jeg er forsåvidt enig, å pusse opp noen hadde vært gøy, aldri gjort det før. 
Syns du? Ja JR25 er veldig rene og mtp. vasking så er de helt klart et lett valg, men falt mer å mer for JR28, særlig det siste bilde på f32n gjorde at det frista veldig.

Liker veldig godt Hartge felga du og en annen med E92 kjører, noe sånt kunne fristet. :) 

Personlig så syns jeg 28 kler F32 bedre enn E92. Men det er min smak. 

Hartge er fine, men det må jo ikke være 3-delte felger heller. Style 359 er utrolig lekre på E92 (og Avant Garde har fine kopier hvis du ikke finner originale).

I bunn og grunn så må du jo kjøpe det du vil ha, og ikke det andre mener :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, systom skrev:

Denne fortjener noe råe ekte felger noe mener jeg, men det er meg.
Skulle jeg valgt mellom JR25 og JR28, hadde jeg nok gått for JR28 her :) 

Hva er ekte felger? Og hva er i så fall de som ikke er ekte? Falske? Ikke-felger? :-P
I mitt hode er en felg en felg. Noen med god kvalitet, noen med dårligere kvalitet, noen dyre med dårlig kvalitet, noen billige med god kvalitet..... 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, StigJ skrev:

Hva er ekte felger? Og hva er i så fall de som ikke er ekte? Falske? Ikke-felger? :-P
I mitt hode er en felg en felg. Noen med god kvalitet, noen med dårligere kvalitet, noen dyre med dårlig kvalitet, noen billige med god kvalitet..... 

Essensen er vel at man ofte får det man betaler for, og "ekte felger" er menes med de som har designet på felgen. Det vet jeg at du skjønner. JR, ESR osv. er bare kopier av andre design laget på budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frode D skrev:

Personlig så syns jeg 28 kler F32 bedre enn E92. Men det er min smak. 

Hartge er fine, men det må jo ikke være 3-delte felger heller. Style 359 er utrolig lekre på E92 (og Avant Garde har fine kopier hvis du ikke finner originale).

I bunn og grunn så må du jo kjøpe det du vil ha, og ikke det andre mener :) 

Ja mulig de kler Fserien bedre..., vanskelig skulle sett JR28 med Gunmetalfargen på min for å fått sett skikkelig. :P 

Ja jo jeg i bunn å grunn så er det jeg som skal punge ut selvfølgelig. Men gøy å høre andres meninger. :) Style 359 synes jeg er fine, men begynner å bli så "brukt opp" synes jeg, mange som kjører de eller tilnærmet veldig lik stil. 

Vanskelig valg, finnes ikke få muligheter. Vet at jeg har lyst på noe ikke alle har hvertfall. :)  

 

3 minutter siden, StigJ skrev:

Hva er ekte felger? Og hva er i så fall de som ikke er ekte? Falske? Ikke-felger? :-P
I mitt hode er en felg en felg. Noen med god kvalitet, noen med dårligere kvalitet, noen dyre med dårlig kvalitet, noen billige med god kvalitet..... 

Haha :P Nei er nå så det. Når jeg rullet på Vossen CV3 på den hvite E92 jeg hadde så likte jeg hvertfall ikke at mine ble kalt kopi! men det var nå fordi de kosta såpass å. Felger er nå akkurat som bil, mye å velge i kvalitetsmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg vil ha... får bare se enda mer og lete. Følge med på vår alles finn.no og slå til om man kommer over noe som er til en grei pris. :) 

Dere får gjerne komme med anbefalinger på felger til E92. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Designer skrev:

.....Vet at jeg har lyst på noe ikke alle har hvertfall. :)  

Da er vel ikke JR det beste alternativet? 🤷‍♂️ 

Sorry hvis jeg er pessimistisk nå. Jeg har en lidenskap for felg og liker når folk er kreative/finner nye kombinasjoner blir jeg veldig entusiastisk. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frode D skrev:

Da er vel ikke JR det beste alternativet? 🤷‍♂️ 

Sorry hvis jeg er pessimistisk nå. Jeg har en lidenskap for felg og liker når folk er kreative/finner nye kombinasjoner blir jeg veldig entusiastisk. Hehe. 

Hehe nå er vel mest JR11, JR20 og JR21 de som er mest hyppig brukt. Men sant nok ikke akkurat det mest sjeldne langs vegen. :P  

Jeg liker selv at du er så gira, får meg bare mer villig til å finne noe skikkelig. :P 

 

Akkurat nå, Walkabout skrev:

Jeg synes style 345 fra F10 M5 passer bra på E92 :) 

https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=957565 

Ikke dumme de, men var ikke helt min cup of tea heller. Uansett takk for innspill :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ahj skrev:
  Skjul innhold

nhregk.jpg.cb4fafe98c856a347c4677c109ce9d66.jpg

Synes dette kan bli bra, med kant å greier 😂

Men seriøst dette hadde blitt fett! 

  Skjul innhold

bmw-wheels-style-359.jpg.6ea4117e055d9c00ed2c89423d4529cb.jpg

 

Se der ja!, haha! 😂

Hva heter de andre? Er det samme som Style 359, ser ut som de men at de går litt annerledes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Designer skrev:

Se der ja!, haha! 😂

Hva heter de andre? Er det samme som Style 359, ser ut som de men at de går litt annerledes?

 

De freshe "kant" felgene er style 156. De andre er style 359 ja ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...