Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Frode D skrev:

Blir spennende med motoroppgraderingene 😁

Enderørene hadde jeg aldri trodd var fra Biltema hvis ikke du hadde skrevet det!

Ja gleder meg nå! 😁

Nei det sa jeg å når en venn av meg hadde montert sine på en A6 C7 😱 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, BMWlog skrev:

Nydelig bil :) Hvilke magneter bruker du til å feste skilt? Virker til å være en lur løsning da hva jeg har lest rundt bårrelås er at en såvidt får av skiltet igjen da det sitter så godt.

Brukte disse ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, BMWlog skrev:

Nydelig bil :) Hvilke magneter bruker du til å feste skilt? Virker til å være en lur løsning da hva jeg har lest rundt bårrelås er at en såvidt får av skiltet igjen da det sitter så godt.

Magneter er helt genialt. Sitter som juling om du har mange nok og om du har bøyd skiltet etter formen på fangeren. Kommer aldri til å bruke teip eller borrelås etter at jeg har hatt magneter på to biler. Anbefales på det sterkeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Slavearbeider'n skrev:

Magneter er helt genialt. Sitter som juling om du har mange nok og om du har bøyd skiltet etter formen på fangeren. Kommer aldri til å bruke teip eller borrelås etter at jeg har hatt magneter på to biler. Anbefales på det sterkeste. 

W O R D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, BMWlog skrev:

Takk så mye! Ikke meningen å kuppe tråden din her, men har du teip bak fangeren som holder magnetene på plass?

Det gjør ingen ting. 😅👍

Har festa alle magnetene foran på skiltet og bak på fanger med 3M dobbeltsidig teip. Sterk som F!

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...