Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ;) )

Gleder meg til litt videosnutter. :) 

Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn.

@magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 :P 

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frode D skrev:

Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ;) )

Gleder meg til litt videosnutter. :) 

Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn.

@magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 :P 

Ja jo vannpumpa der jeg for meg som et mer rent hel*****! 😅

Til nå har den sperret fint, men med oppgradering har jeg kun kjørt 4mil 😅 Så må vel vurdere quafie etterhvert kanskje...

3 timer siden, magneten skrev:

Men @Designer er jo en løk og har garantert montert feil.

I tillegg kommer han til å ha vesentlig mindre Tire Shine på dekkene!

Du er en løk! Jah du kommer vel bare til å spinne så mye du har sausa inn Michelinsa dine 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Så rått! :D Quaife er et must! Du må tenkte det slik at når jeg har det på en 318d, så MÅ du ha på din :D 

Ja jo når du sier det sånn så :P 

8 minutter siden, sveigis skrev:

Dæven . Dette ble rått 😀

Lyd i 6er Bmw er viktig .

Hvor mye hk /nm har du nå sånn ca?

Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎
Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg.

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Designer skrev:

Ja jo når du sier det sånn så :P 

Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎
Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg.

Og hva er de oppgraderingene? :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ahj skrev:

Og hva er de oppgraderingene? :D

 

Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. :)  Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Designer skrev:

Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. :)  Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 

Oooooh deilig. Har du sjekket hvilken Index dysene dine er? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Designer skrev:

Jepp....Index 4 😅 Har Index 9 for hånd til 3lax.

Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. :) 

Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a 

Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ahj skrev:

Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. :) 

Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a 

Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶

Hmmm ja jo like greit kanskje 🤔 den skal vurderes! Takker 😄🤟🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en liten sammenligning av før og etter. 

Har bestilt meg Flowmotion One, en slags stick til tlf, som hovedsaklig skal stabilisere videoen. En liten gimball altså 😅 denne har jeg ventet på siden mars, men nå skal den være like rundt hjørnet visstnok.

Med den satser jeg på at det blir flere videoer og montasjer. 😎

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...