Gå til innhold

Comfort access / forsterker - sikring går x5 E70


frodekrs
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2011 E70 der sikring 132 går med en gang jeg setter inn ny sikring. Slik jeg har forstått dette går denne til forsterkeren og comfort access.

Har ingen lyd i anlegget, sangene vil ikke starte å spille, heller ingen varsel lyd eller lyd i ryggesensorene. Comfort accessen virker heller ikke.

Har prøvd å koble ut forsterkeren og den comfort access boksa som ligger under sikringsboksa i bagasjerommet men sikringa går fortsatt med en gang.

Ser at mange har problem med CA dørhåndtak. Går sikringa når det er problem? kan det vere kortslutning i ett av håndtaka? kan jeg koble vekk ett og ett håndtak på en måte?

Andre forslag på hva som kan kortslutte så sikringa går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Det er dørhåndtak som skaper problemet. 1 unbrako å skru ut trykk forsiktig på led lampen i dørhåndtaket så glir den av. Dra håndtaket bakover og det er løst. Koble fra kobling til håndtak og sett inn sikring. Funker den da er det bare og klippe over midtre ledning på dørhåndtaket rett over koblingspunkt. Koble den sammen. Ferdig.

Ps det ser ut som noe er feil når du setter på plass håndtaket. Men dette klipper på plass automatisk når du dytter inn delen med nøkkellåsen på.

 

Dette er en kjapp 5 min jobb å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...