Gå til innhold

Bli medlem i BMWCCN?


 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mange her som er medlem av BMWCCN?  :) 

Vurderer selv å bli medlem, anbefales det? Eller er det like greit å være utenfor? 

Er jo noen rabatter å hente hos flere samarbeidspartnere og de arr. vel et par/tre treff, korrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem siden 2001. Jeg er medlem av den enkle grunn for det sosiale mtp lokallagsmøter og treff. Sitter selv i styret for Rogalandsavdelingen. 

Henger meg ikke så veldig opp i det med rabattavtaler da man som regel uansett klarer å fikse seg fine priser rundt om på en eller annen måte :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, StigJ skrev:

Har vært medlem siden 2001. Jeg er medlem av den enkle grunn for det sosiale mtp lokallagsmøter og treff. Sitter selv i styret for Rogalandsavdelingen. 

Henger meg ikke så veldig opp i det med rabattavtaler da man som regel uansett klarer å fikse seg fine priser rundt om på en eller annen måte :)

 

Men leste bl.a på facebooksiden at det var flere som sa det var liten vits å være medlem pga lite aktivitet og barnehage tilstander? Derfor jeg bare lurte på om dette stemte, ser at flere skriver det motsatte også. Er selv interessert i å bli med i et samfunn med sosiale tilstelninger o.l. :) Er jo også en ekstra kostnad i året også, men er det verdt betaler jeg med glede. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer som @StigJ sier å fikse gode priser uansett, var bare et punkt i plussidene ved å bli medlem jeg tenkte på.

Så sant miljøet og treffene er trivelige og givende så er jeg kjapp med å selv bli medlem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i Rogaland er velkjente for å være en veldig aktiv distriktsklubb. Vet ikke hvordan nivået er østover og nordover. Men at det ligger flere avdelinger så og si brakk vet jeg. Agder er et eksempel.

Det med barnehagetilstander vet jeg ikke så mye om akkurat. Men at klubben har av og til fått slengt mot seg at er en gubbeklubb har jeg hørt. Spes når det kommer til banekjøring og den evige diskusjonen om sporkjøring kontra drifting. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Designer skrev:

Klarer som @StigJ sier å fikse gode priser uansett, var bare et punkt i plussidene ved å bli medlem jeg tenkte på.

Så sant miljøet og treffene er trivelige og givende så er jeg kjapp med å selv bli medlem. :) 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har deltatt på for mange treff, dette har med plassen jeg bor på. Kan fort være langt å kjøre til treff. Men det er som @StigJ skriver sosialt og ikke minst folk som deler entusiasme av BMW. Mener det koster 550,- for et år. Er ikke en tank fuel engang. Jeg ville nok prøvd et års abonnemang. føler man at man ikke får valuta for pengene, så melder man seg bare ut :-) 

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chris A skrev:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har deltatt på for mange treff, dette har med plassen jeg bor på. Kan fort være langt å kjøre til treff. Men det er som @StigJ skriver sosialt og ikke minst folk som deler entusiasme av BMW. Mener det koster 550,- for et år. Er ikke en tank fuel engang. Jeg ville nok prøvd et års abonnemang. føler man at man ikke får valuta for pengene, så melder man seg bare ut :-) 

Sant nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Skrevet om dette her allerede for ikke så lenge sia

 

Beklager skulle søkt opp og sett denne før jeg lagde en ny diskusjon. 😮 

 

Edit: Gikk gjennom tråden du linket til og der finner både jeg og evt. andre svaret vi lurer på i denne tråden.

Så vi kan gi oss på denne tråden og heller fortsette i linket tråd om noen har noe mer på hjertet ang. BMWCCN :) Jeg blir hvertfall medlem. 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...