Gå til innhold

Turbo-HF's Tiefseeblau BMW E60 LCI 523iA N53 Schmiedmann


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Turbo-HF skrev:

Da er ny coil satt inn, på sylinder nummer tre, pluss ny toppdekselpakning montert, og spoiler monteres idag.. Bilder imorgen, med forhåpentligvis bedre vær! :) 

Byttet du bare en coil? Hvorfor ikke alle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Walkabout said:

Hva slags spoiler er dette? Skal ikke spoilerne sitte ytterst på bakluka, og ikke fem centimeter innpå? :P 

Heter Classic, og grunnet passform og design sitter den der. Synes det ble pent selv, og vil nødvendigvis ikke ha det likt som alle andre 

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Turbo-HF skrev:

Heter Classic, og grunnet passform og design sitter den der. Synes det ble pent selv, og vil nødvendigvis ikke ha det likt som alle andre 

Synes bare det så veldig ulikt ut i forhold til andre spoilere jeg har sett på E60. Viktigste er jo at du er fornøyd selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Walkabout said:

Synes bare det så veldig ulikt ut i forhold til andre spoilere jeg har sett på E60. Viktigste er jo at du er fornøyd selv :) 

Nettopp, det var tanken. Og det ser lekkert ut mener jeg. Ikke M-bil skal heller ikke ha ///M5 spoiler og liker ikke den leppen. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ting skjer, men tar litt tid.. Interiørlistene blir ferdig denne uken, samtidig med at jeg skal få skiftet coilene og de 6 tennpluggene, og idag, lørdag 29/09, la om til vinterhjul, for første gang i september, på lenge.. Vurderer salg av Style 245'ene, de ligger nå på Finn.no/! ;)

Bilder kommer:

20180929_131435.thumb.jpg.e5397bb0cb245baee3893e04e03e77be.jpg

20180929_134758.thumb.jpg.ed00b93a1173efe32ca386ccca83f1fa.jpg

20180929_135900.thumb.jpg.b9b544bc06cdc4655d8e5cda82d2229a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...