Gå til innhold

magnetens E46 M3 (Reisebrev fra Spa Francorchamps Trackday Onsdag 17. Oktober)


Anbefalte innlegg

9 timer siden, norbakken skrev:

Altså, jeg skulle legge meg for en time siden, men det er jo umulig når man først starter på denne tråden! Utrolig morsom og imponerende lesning, du skriver fantastisk bra! Gleder meg til å følge fortsettelsen 😎

Takk for så hyggelige ord @norbakken! Det er en ære å kunne ødelegge livet ditt! Søvnen din, hvertfall :D

 

40 minutter siden, Gorg skrev:

Må snart bli fritt for prosjekter å ta seg til? 😲

Hvordan var lakken under antenna? Må vel polere litt? 

Begynner å minke nå. Tror faktisk alt er bestilt som jeg vil gjennomføre i år, men det er en del som skal monteres enda :D

 

Kan ikke se noen tigerhai-striper på lakken, nei! Det som er så digg med sølvklubben ;) Aldri skitten, og ser nypolert ut i strålende sol :D

Det er kun pakningen som har litt spor der ledningen gikk opp, men det ordner seg med litt kokos-olje og sol :D

325D70DD-5AD2-4768-AC1F-9B4E9E475D6D.thumb.jpeg.d60761bf3ff57863cd815a6bbe5f28d6.jpeg

 

Lakken har noen swirls og litt rds når man scanner den virkelig nøye, men bilen har en date med Pettersen Autospa 30. August ;) Regner med han coater nøkkelhullene mine i Autobahn nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, magneten skrev:

Lakken har noen swirls og litt rds når man scanner den virkelig nøye, men bilen har en date med Pettersen Autospa 30. August ;) Regner med han coater nøkkelhullene mine i Autobahn nå :D:D

Det blir nok royal treatment på nøkkelhull og eksosrør 👌🏻👈🏻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.6.2018 at 18.00, hsd skrev:

artig tråd å følge med på :)

blir det CSL kammer og resterende hardware slik du får utnytta boksen fullt også? 

Og der var CSL-kammer bestilt! :D :D :D

Nå blir det CSL-map, CSL-vanos- og ventiljustering :D

Fikk ikke sove etter jeg leste denne kommentaren @hsd :D

 

Nå blir bilen såpass at det blir originalt Titan Shadow-interiør og originale SMG-paddles :D

Man fikk faktisk SMG-paddene levert i Small eller Large, men Large er veeldig sjeldne, og koster utrolig mye nye :D

Så det blir et par brukte Small i første omgang ;)

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk @sveigis :D

 

Fikk noen bilder av Mr. Lakk i dag!

Tror dette kan bli temmelig bra :D

E4B605B3-83F5-4309-A6FB-240F76B97E39.thumb.jpeg.89ad9024fc2d4406953a354c030d4ccc.jpeg

 

Han fant også noen smilehull oppå bakluken. Det har sikkert vært montert en fast & furious-vinge :D

Så dette skal han også få fjernet ;) Kjekt!

084B4636-AC2C-4815-9CCB-C39613470882.thumb.jpeg.d3ca7a7a4cb7fc923aae8427d814c811.jpeg

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen meg ikke mange som gunner på med kammer :D Det blir bra! mener på CSL også har en egen map sensor som det må sveises feste til. Tror @TRF har god kontroll på hva som må til for å få org csl map til å fungere slik det skal. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...