Gå til innhold

magnetens E46 M3 (Reisebrev fra Spa Francorchamps Trackday Onsdag 17. Oktober)


Anbefalte innlegg

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg er med uansett hvor treffet finner sted. 

Very nice! :D

1 time siden, ahj skrev:

Fett! Lørdag 14 juli skal passe for min del, eneste stedet jeg kan tenke meg er parkingsplassen på Inspiria. Den er ganske stor :) 

Men for min del så er det fint om det ikke er veldig tidlig. Tar fort en times tid kjøring for min del ;) 

Da tar vi det litt utpå dagen :D 13:00 for tidlig? Akuratt det samme for meg. Inspiria høres knall ut!

87B84F63-CE71-4403-873A-8A83333787DC.thumb.jpeg.be1d111f4680816973dc0a93cdf83f8a.jpeg

 

43 minutter siden, Gorg skrev:

Er bare en observant leser :) 

Hehe, kom deg til Sarpsborg! :D

15 minutter siden, scoot skrev:

Velkommen til Halden, håper du valgte hotellet på festningen :-)

Takktakk! :D Jeg har ikke booket enda, venter på bekreftelse fra en kompis om han kan bli med for å erstatte madammen på nesten alle måter.

Madammen måtte plutselig på jobb! Jeg har jo snakket om denne valsen i årevis :D

Men det høres ut som det må bli Hotell Fredriksten da ;)

72B45933-CA12-43E7-82FB-6660FE27CB74.thumb.jpeg.84124d84fec644eb7f08941f8dae49da.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

 

Fett! Lørdag 14 juli skal passe for min del, eneste stedet jeg kan tenke meg er parkingsplassen på Inspiria. Den er ganske stor :) 

 

Ikke dårlig forslag! Parkeringen ved Tunevannet går vel også ann? Er jo noen fine veier rett ved!

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amfi borg har en stor parkeringsplass som det går ann og møtes på, parkeringsplassen er såppas stor at nedre delen alltid er ledig selv under åpningstidene til senteret.. Pendlerparkeringa ved  e6/quality hotell, eller parkeringsplassen ved tunevannet er også muligheter.

Inspiria kan jo fungere, men spørs om det er noe særlig ledig parkering der en lørdag formiddag,  og politihuset er på andre siden av gaten:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mathiseen skrev:

Amfi borg har en stor parkeringsplass som det går ann og møtes på, parkeringsplassen er såppas stor at nedre delen alltid er ledig selv under åpningstidene til senteret.. Pendlerparkeringa ved  e6/quality hotell, eller parkeringsplassen ved tunevannet er også muligheter.

Inspiria kan jo fungere, men spørs om det er noe særlig ledig parkering der en lørdag formiddag,  og politihuset er på andre siden av gaten:lol:

Jeg hadde helt glemt at Politiet er på andre siden der xD 

Men Amfi Borg høres ut som en som en god plan. Har aldri sett den plassen full xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, guttaboys! Jeg kan ta med en balje @fupsaker, så er vi sikret!

 

I dag er bilen ferdig lakkert! :D

Fikk et tilfeldig bilde av bilen av en kompis som er innom Lakkhallen!

Det ble presentert uten kommentar! Jeg ser ikke noe lakkforskjell (enda) hvertfall :D

7D2AC43E-2952-44C1-BBEC-3B094F20EAF4.thumb.jpeg.ebd830371164cc1a306c44a6c20ae9cc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...