Gå til innhold

Muligens kjøp av ny Vannpumpe


xracer
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd vannpumpen m/metallimpeller som koed fører, over lengre tid? Vet dere isåfall om impeller er festet på samme måte som OEM'ene m/plastimpeller? Versjonen m/metall koster jo bare 1/3 av prisen så lurer jo på om lagre og balanse i denne er å stole på.

Endret av xracer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til metall du, plast impeller er bare tull, når de ryker så knekker det biter av plasthjulet og kan tette til systemet.

Metall impeller skal ikke være noe dårligere med tanke på opplagring eller balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Haug523 said:

Bytt til metall du, plast impeller er bare tull, når de ryker så knekker det biter av plasthjulet og kan tette til systemet.

Metall impeller skal ikke være noe dårligere med tanke på opplagring eller balanse.

Cirka, flere tusen merker å velge mellom ser jeg. Noen man vet er bra? Skal ikke ha high performance pumpe da. Bare ordinær impeller av metall da. Takk for input, uansett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, xracer skrev:

Cirka, flere tusen merker å velge mellom ser jeg. Noen man vet er bra? Skal ikke ha high performance pumpe da. Bare ordinær impeller av metall da. Takk for input, uansett 😉

Flere tusen merker å velge blant hos Koed? 

Finner bare 4 jeg, inkludert orginal pumpe fra Bmw som også har metall impeller.

Det er jo bare å velge en, du har jo reklamasjonsrett, jeg har benyttet meg av den hos 2 ganger på noen styrestag hos Koed og begge gangene har det fungert greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Haug523 said:

Flere tusen merker å velge blant hos Koed? 

Finner bare 4 jeg, inkludert orginal pumpe fra Bmw som også har metall impeller.

Det er jo bare å velge en, du har jo reklamasjonsrett, jeg har benyttet meg av den hos 2 ganger på noen styrestag hos Koed og begge gangene har det fungert greitt.

Hehe...neida ikke "flere tusen" hos Koed, men inkludert EBay. Spiller ingen rolle hvor den kommer fra bare den har godt rykte på seg til å vare lenge 😉 og hvis da samtidig er halve prisen til original er jo det kjekt. Har en god del deler jeg skal handle inn, så derfor er pris litt viktig. Får høre litt med Koed anående tilbakemeldinger på den mediumprisede pumpa de fører samt hørt litt godt om HEPU sine pumper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...