Gå til innhold

Hva er galt med disse blinklysene


t06afre
 Share

Anbefalte innlegg

Var på EU kontrol i dag med E38 min. Den ble underkjent på dårlig parkbrems høyre side greit nok. Men blinklysene ble også underkjent. På grunn av feil farge på pærene. Her klør jeg meg litt i hodet. Da jeg ikke forstår hva som er galt. Pæren er orange. Bilen har orginale baklykter med BMW stempel og E mærking. Dette er noe jeg ikke har hatt problemer med før. Så jeg klør meg litt i hodet. Er det noen som kan hjelpeIMG_20180522_155339_BURST001_COVER.thumb.jpg.60ae7a47db01bfa05725424a2ee5af38.jpgIMG_20180522_155010_BURST002.thumb.jpg.4bfa1c570b9f9c757cad6c76d50a0f5d.jpgIMG_20180522_155027_BURST004.thumb.jpg.f9057535507648b3de22ce6a94855174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som PKK er kanskje gal? Dette er jo selvfølgelig lovlig. Det eneste med fargede pærer er at de kan kanskje bli litt blassere med tiden, og da kan noen oppfatte dette som feil farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daniel. skrev:

Kontrolløren syns helt sikkert pærene var for hvite i fargen.

Det oransje laget på pæren er helt? Ingen sprekker? Skal ikke mye til før fargen endrer seg.

Ja den jeg tok ut så hel ut. Hvis de ikke er hele (så luft slipper til) så er min erfaring at de ryker med en gang og får svarte merker. Det at det er noe farge ulikheter på høyre og venstre blinklys kommer av at bildene er tatt separat så er ute av synk i blinke-sekvensen. Men skal sjekke begge pærer just in case.

Endret av t06afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis så vil den oransje "filmen" sprekke opp i flere mindre biter slik at klart lys slipper forbi og da gir fra seg hvitt lys. Den pæren på bilde ser forsåvidt fin ut (bildet er litt ufokusert), men syns ikke de er så gale at de ikke er godkjent. 🤔 Kan jo forhøre deg med kontrollør/verksted om hva de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daniel. skrev:

Vanligvis så vil den oransje "filmen" sprekke opp i flere mindre biter slik at klart lys slipper forbi og da gir fra seg hvitt lys. Den pæren på bilde ser forsåvidt fin ut (bildet er litt ufokusert), men syns ikke de er så gale at de ikke er godkjent. 🤔 Kan jo forhøre deg med kontrollør/verksted om hva de mener. Det var faktisk en feil jeg ikke viste om

Jeg kan jo sjekke den andre pæren. Uansett kan jo kjøpe nye pærer også overlever den utgiften. Eller bare si at jeg har byttet dem ;) Hovedproblemet er jo parkbrems høyre side som må gjøres noe med. Det var faktisk en feil jeg ikke viste om.

Endret av t06afre
la til info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...