Gå til innhold

AUTO ASSISTENT: Ja eller nei?


Sven_32
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har sett slike kofferter som du kan feste til passasjerstolen, og kofferten glir ikke under kjøring, og alt som er i kofferten flyr ikke under kjøring (for bedre forståelse: https://www.sortimo.no/produkter/mobilt-kontor/). Siden jeg har sett kofferten, kan jeg ikke slippe ideen om å kjøpe en slik koffert til bilen min. Jeg reiser ofte med bil på forretningsreise og tror at en slik ting er praktisk. Har noen av dere erfaring med kofferten?Er han virkelig praktisk? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så helt genial ut. Har selv hatt bilen som kontor i mange år, og har alltid savnet et slikt ordentlig underlag og muligheter for bedre arkivering/lagring ved siden av "kontorstolen". Hvis du bruker mye tid langs veien i jobbsammenheng er det nok en god idé å investere i et slikt hjelpemiddel. Nå står det dog ingenting om pris på hjemmesiden, men kvaliteten på produktet er sikkert bra siden det er et tysk firma som står bak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Werther skrev:

Den så helt genial ut. Har selv hatt bilen som kontor i mange år, og har alltid savnet et slikt ordentlig underlag og muligheter for bedre arkivering/lagring ved siden av "kontorstolen". Hvis du bruker mye tid langs veien i jobbsammenheng er det nok en god idé å investere i et slikt hjelpemiddel. Nå står det dog ingenting om pris på hjemmesiden, men kvaliteten på produktet er sikkert bra siden det er et tysk firma som står bak det.

Hei Werther, takk for svaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...