Gå til innhold

Bmw e3 3.0s 1972 #bags


FatAndy
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, t06afre skrev:

Jeg mener å huske at dette var standard på 3.0SI. Men kan så klart ta feil😊

Det vett eg ikje, SI er jo en ganske mer luksusutgave itte så eg har forstått. 2 vidt forskjellige prisklasser iallefalle 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt med oppdateringer i løpet av morgendagen skal få ny olje og liten sjekk; vurderer og levere inn for eu kontroll før evnt begynner og ribbe bilen? Tanker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hpi skrev:

Tøff bil, E3 er utrolig tøffe biler 👌

E3 har alltid vært litt i skyggen av E9. Jeg vil si det er litt ufortjent. E3 og E9 delte samme plattform og delte mange deler. Faktisk er E3 faktisk ca 50 kilo lettere enn E9 i standard utgaven.  Det vil si E9 som ikke er av CSL typen. Hvor L stod for leicht.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det var en tråd på denne bilen her inne før, eller om tidligere eier var aktiv å posta noe ett sted her. Det er lenge siden, sikkert 5 år eller mer. Han fikk iallfall veldig hard medfart av oss originalpolizei for å gjøre slik med en klassiker som dette 😅

Mangfold er bra, jeg synes selv slike biler gjør seg best helt originale. Men smaken er todelt. Bra bilen skal settes i stand, det fortjener den uansett om den er lav eller høy 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker veldig godt luftløsningen selv på slike "verneverdige" biler, da både hjulbuer, understell og vanger o.l spares en hel del siden man kan ha en praktisk ok kjørehøgde :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.6.2018 at 20.37, hsd skrev:

liker veldig godt luftløsningen selv på slike "verneverdige" biler, da både hjulbuer, understell og vanger o.l spares en hel del siden man kan ha en praktisk ok kjørehøgde :)

 

Såg det lå med en lenke her på bilen fra gammelt av? Du som er forje eier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikje fått gjort nogge særligt da helga har gått i ett me bryllup og selskap og fredag hjemme me sjuke onge.

Men nå har eg jaffal fått rydda ut delene som følgte med bilen, ganske overrasket hvor mye det egentligt var. 

Skal få prøvd og få tatt den på bokken idag og sett under og liten oppdatering etterpå.

20180611_130606.jpg

20180611_130616.jpg

20180611_130611.jpg

20180611_130555.jpg

20180611_130604.jpg

20180611_130601.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, FatAndy said:

Såg det lå med en lenke her på bilen fra gammelt av? Du som er forje eier?

Nei, det er nok heller trolig han som har lagd tråden. Tenkte kanskje det kunne være noe info der som du kan ha bruk for. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, hsd skrev:

Nei, det er nok heller trolig han som har lagd tråden. Tenkte kanskje det kunne være noe info der, som du har bruk for. 

Supert; takker og bokker for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...