Gå til innhold

K-sport bremser E36 M3.


Kristian 325
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett at det har blitt laget mange emner angående diverse spørsmål om K-sport bremser. Men de emnene er så gamle at jeg velger å lage et nytt,i tillegg får jeg ikke klart svar på det jeg lurer på.

Det jeg lurer på er om det finnes TUV papirer eller noen form for dokumentasjon til K-sport bremser til BMW E36 M3? (330mm med 8stemplet calipere foran og 6stemplet calipere bak) Spør fordi jeg har lest at noen har fått K-sport godkjent på bil og noen påstår at det finnes TUV papirer til E36.

Har hatt kontakt med K-sport i England,de sier at K-sport bremsene ikke er TUV sertifiserte og at de ikke kan hjelpe meg.De henviser meg videre til K-sport Tyskland,fordi der TUV sertifiserer de K-sport bremsene selv.Videre har jeg tatt kontakt med K-sport  i Tyskland,men de sier også at de ikke har TUV papirer til K-sport bremser og at bremsene ikke er TUV sertifiserte.Jeg har og prøvd å ta kontakt direkte med K-sport fabrikken,men dem har jeg ikke fått svar ifra det hele tatt,så regner med at det er dødt løp der også...

Jeg vil først og fremst ha svar på om det finnes TUV papirer for K-sport bremser:)

 

Endret av Kristian 325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk hos K-sport har lyst til å selge bremsene sine. De skjønner at TUV-papirer kan gjøre det enklere å selge bremsene. Hvis flere av folka hos K-sport sier at de ikke har TUV-papirer så er det ganske rimelig å anta at de ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mest sannsynlig så finnes ikke TUV papirer til K-sport bremser,når både K-sport i Tyskland og England sier at de ikke har.

Tenkte på det før jeg opprettet emnet:)

Men jeg har lest i gamle emner/tråder her inne på forumet om folk som påstår at de hadde TUV papirer til K-sport.Og det gjorde at jeg ble litt i tvil,så jeg ville høre med flere angående dette for å være helt sikker:)

Jeg har snakket med: K-sport Tyskland,K-sport England,K-sport Norge,GS Bildeler,Hagstrøm Motorsport og to andre som har K-sport bremser på bilene sine.Felles for alle er at ingen har TUV papirer eller noen annen form for dokumentasjon til K-sport bremser.

Med andre ord,det finnes IKKE TUV papirer til K-sport bremser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...