Gå til innhold

Delnr. hos GS borte?


mcelg
 Share

Anbefalte innlegg

GS har noen flinke og folk som har stått på i lang tid. Det er dog dessverre ikke tvil om at de har vokst seg veldig store. En stor fordel er jo da mengden varer på lager lokalt.

 

Jeg vil, som mange andre, slå et slag for Koed. Det norske kontoret med Geir og Fredrik gjør en upåklagelig jobb, hvor det å levere står sentralt i tankesettet er mitt inntrykk. Ifm eget firma skal jeg gjerne ha tak i sære Alpina deler eller tilsvarende, og dette er aldri et problem hos Koed. Og hvis det er noe dem ikke vet eller kan svare på, så sjekker de, og kommer tilbake til deg. Førsteklasses service, fra flinke mennesker som ikke gir seg før de har fått til det som trengs. Tommel opp!

20160918_001359.thumb.jpg.f8bcff54945da9697fd5b03b2a66c6c0.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns GS er helt greit jeg.

Tar som oftest ikke så lang tid fra jeg bestiller til det er kommet. Nå sist fikk jeg feilt pollenfilter, sendte de en e-mail og fikk fort svar at det bare var å komme opp å få det byttet, noe som skjedde uten problem :)

Bruker som oftest GS når det er tilbud, ellers går det i Koed.

Men syns den nye nettbutikken til GS er litt teit, og at det mangler delenummer er enda mer teit.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bestille tårnlager i går. Bruker alltid koed, men hender seg jeg sjekker GS iblant også. Sjekka GS i går og fikk helt spader av nettsiden  alt er så rotete, itilegg til at delenummer er borte så ga jeg meget fort opp. Gikk over til koed der de hadde alt jeg trengte, var litt usikker på om jeg hadde fått med alt jeg trengte, rask samtale med Fredrik på koed så hjalp han meg å ordne alt jeg trengte. Meget kjapp på å svare, og anbefalte meg hvilke tårnlager jeg burde gå for av de forskjellige variantene de hadde inne. Det var ikke den dyreste varianten han anbefalte, han sa at de hadde god erfaring med de billigste for så å bestille bolter og skiver utenom.

En annen faktor er brukte deler. Koed har veldig mye brukt liggende. De ordna meg komplett ettermonterings kitt for armlene til under 700kr, meget akseptabelt pris sammenlignet med hva folk skulle ha på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det går fremdeles ann å legge inn originale BMW delenummer i GS handlekurv. Det er en knapp der for dette. 

Men det er utrolig dumt at de viser sine egne varenummer og ikke BMW varenummer lenger. 

Jeg sendte de en mail for et par uker siden og spurte de om dette, men har ikke fått svar. 

Det er spesielt dumt når man fks legger inn ett nummer og så legger de automatisk inn flere andre nummer som er påkrevd. Da går det ikke å se hva det er, og man må lete lenge på ETK for å være sikker på hva det er de har lagt til. 

Ikke fornøyd med GS lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...