Gå til innhold

M5 blå kalipperfarge


BmwKlovn
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg endelig fikk litt dimensjon på bremsene klarte jeg heller ikke å dy meg for denne "oppgraderingen" med å etterligne M5. Jeg gikk for RS-blå fra Foliatec, etter å har vært i kontakt med andre medlemmer her. Det er noe blåere enn originalen som jeg ikke klarte å finne. Fikk først litt bakoversveis og lurte på hva jeg hadde gjort da de ble veldig knallblå. Men nå som fargen har mørknet litt og jeg fikk på M-merker er jeg veldig fornøyd. Topp kvalitet på lakken og varmebestandige merker fra eBay holder seg veldig godt. Legger ved litt bilder av møkkete og ren bil i ulike vinkler og lys for inntrykk.

IMG_7554.jpg

IMG_7555.jpg

IMG_7573.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å pensle på for å gjøre det uten å demontere noe. Veldig grei anvisning fulgte med, men kjøpte bedre pensel. La 3 eller 4 strøk bare fortløpende rundt bilen og lot det herde noen dager før jeg satte på merker.

Jeg hadde litt tull med brukeren min på eBay så handlet uten å logge inn, men jeg mener 99% det var disse:

https://www.ebay.com/itm/BMW-M-Brake-Caliper-Calliper-Decals-Stickers-for-M3-M4-M5-Various-Colours/352374715964?hash=item520b2b763c:g:8YUAAOSwZQRYZmPK

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...