Gå til innhold

Anbefaling av vibrasjonsdemper merke?


Rizna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, nå har vibrasjonsdemperen begynt å ta kvelden igjen på min e46, byttet den for 25.000 siden, kjøpte den av en på finn så har ikke kvittering eller noe, skal bestille ny nå fra autodoc, men er så mange forskjellige merker og velge mellom. Noen som har erfaring med noen av disse merkene og har en anbefaling? 

M47-D20 Automat.

Link til siden: https://www.autodoc.co.no/reservedeler/remskive-veivaksel-12071/bmw/3er-reihe/3-touring-e46/12141-320-d

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet en slik for ca. 6 år siden. Gikk da for Meyle HD. Holder enda. Har felles venner med eier etter meg og eier etter der igjen, så har fått jevnlige oppdateringer. Bilen har også hatt TRF Stage 2-tuning siden jeg hadde den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Thundercoil skrev:

Byttet en slik for ca. 6 år siden. Gikk da for Meyle HD. Holder enda. Har felles venner med eier etter meg og eier etter der igjen, så har fått jevnlige oppdateringer. Bilen har også hatt TRF Stage 2-tuning siden jeg hadde den. 

Kunne ikke se de hadde "Meyle" på autodoc værtfall. er andre varianter som: Febi, Vaico, Gates, Topran, JP Group osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...