Gå til innhold

Bmw f32 og felg


Christian0310
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny med bmw.. Har da kjøpt meg en 430d x drive..coupe.. 

Også får jeg en fryktelig god pris på zito zs03.. Men de er bare i 21" og 9 bred felg.. Tenkte kanskje kjøpe de med et35..

 

Er det noen her som har 100% viten om det funker greit eller ikke..? Ikke bare hva de personlig mener om utseende på det osv..

Kjører med helt nye h&r monotube og tenkte senke bittelitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent fysisk vil det passe med 21x9" og ET35 rundt om, men det vil bli lite dekk igjen. Som nevnt ovenfor her, så er også jeg av den oppfatning at 20" er maks på 3/4-serien, men synes du det er stilig så kjør på. Jeg ville uansett valgt å ha bredere felg og dekk bak enn foran på en sportslig bil som 4-serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt enig og jeg synes selv også det er litt overkill.. Men saken er at jeg har akkurat kjøpt bilen og synes felgene på den ikke er spesielt fine..også fikk jeg en skikkelig bra pris på de zs03.. Men hadde jeg hatt masse cash så hadde jeg lett kjørt 20" med kansje et30 på en 10 felg bak og konkav..og en enda kulere felg en zs03..

Men spørsmålet er om det blir subb og tull med senk/coilovers og 21"  for da legger jeg bare fra meg tanken på de 21..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...