Gå til innhold

F30 - knirking


tommy_sn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er plaget av knirking/tikking i en F30. Dukker opp ved kjøring over ca 25 km/t og kommer fra et eller annet sted mellom head-upen og a stolpen/luftventilen. Noen som har vært borti liknende?

Har tatt av sidelokket på dashbordet, men klarer ikke se eller finne noe inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *MrB* skrev:

F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre...

Bruk silikonfjerner, delenr 83122298199.

 

41 minutter siden, tommy_sn skrev:

Ingen som har vært borti problemet?

Du kan sjekke to ting.

KAFAS kameraet og stabilisatorstaget i motorrommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *MrB* skrev:

F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre...

Silikonfjerner er tingen ja og bruk mye på pakning og på dørkarm. Hos meg var det den ytterste pakningen som gnisser mot karosseriet. Ble veldig bra etter rens med det. Ser noen anbefaler gummipludge til BMW men det er siste utvei, men hjelper det og👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.7.2018 at 16.34, lagunilla skrev:

Bruk silikonfjerner, delenr 83122298199.

 

Du kan sjekke to ting.

KAFAS kameraet og stabilisatorstaget i motorrommet.

Hvor finner jeg stabstaget du refererer til? Eventuelt punktet som skal knirke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...