Gå til innhold

Hellakkering i Polen eller i et annet EU-land.


Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo bimmersfolk :) 

Har søkt etter lignende tråder men ingen / få av de er fra nyere tid. Hvem her har hatt BMW'n sin på oppretting og hellakkering i Polen eller et annet europeisk land? Med tanke på at det koster 40-50 tusen kroner for å få gjort en sånn jobb her i Norge så er det mye mer attraktivt å kjøre på en liten ferie et par uker til utlandet og levere av bilen til komplett lakkering der.

Men først trenger man referanser og tips. Kan dere som har erfaring med dette poste et innlegg her med info ang. hvordan bil arbeidet ble utført på, hvordan type jobb som ble utført, hvilket verksted som utførte arbeidet og hvordan resultatet ble? :) 

Jeg har en 2003 E46 Clubsport jeg har lyst å få opplakkert i originalfargen (Estorilblau).

20180702_231052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var jeg som lagde den tråden om Polenrep.

Fikk lakkert panseret mitt der. Veldig fornøyd.

På jobb nå, men fikk gravd fram noen bilder fra mobilen som nogenlunde viser kvalitet på arbeidet.

Før/etter kvalitet. "Etter"-bildet er tatt etter å ha kjørt hjem igjen, så er litt smuss og døde insekter.

De strippet lakken, fjernet rust, fylte igjen ujevnheter og lakkerte. Kostet ca 2000kr for arbeidet, jeg hadde med lakk selv.

IMG_20180517_191039.jpg

IMG_20180629_191105.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv på jakt etter lakkverksted i utlandet. Polenrep kjenner jeg såpass mange som har brukt og vært temmelig fornøyd med så venter kun på pris på hellakkering. Har også pratet med andre som har vært i Litauen med bilen og vært veldig fornøyd. Prisen er såpass stor forskjell på her i landet. Jeg fikk pris på 60k for hellakkering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, RemyNG skrev:

Er selv på jakt etter lakkverksted i utlandet. Polenrep kjenner jeg såpass mange som har brukt og vært temmelig fornøyd med så venter kun på pris på hellakkering. Har også pratet med andre som har vært i Litauen med bilen og vært veldig fornøyd. Prisen er såpass stor forskjell på her i landet. Jeg fikk pris på 60k for hellakkering. 

Kan også nevne at Polenrep tar ca 10k for en hel-foliering. Prisen gjaldt en Audi A6 stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.7.2018 at 14.27, IRN skrev:

Hei!

Var jeg som lagde den tråden om Polenrep.

Fikk lakkert panseret mitt der. Veldig fornøyd.

På jobb nå, men fikk gravd fram noen bilder fra mobilen som nogenlunde viser kvalitet på arbeidet.

Før/etter kvalitet. "Etter"-bildet er tatt etter å ha kjørt hjem igjen, så er litt smuss og døde insekter.

De strippet lakken, fjernet rust, fylte igjen ujevnheter og lakkerte. Kostet ca 2000kr for arbeidet, jeg hadde med lakk selv.

Bilde

Bilde

Takk for tips. Skal sende di ei melding :) 

Noen andre med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...