Gå til innhold

Tenja`s BMW E46 M3


 Share

Anbefalte innlegg

5 minutes ago, fxslin said:

Fikk prøve @magneten sin M3 litt i dag og kan underskrive på at dette er fete biler!!!  Pøs på med bilder og detaljer om ting du gjør med bilen. Slikt liker vi :-)

 Så kult at du fikk prøvd den :D Det er utrolig artige biler ja !

Skal gjøre det hihi :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitér

bare jeg som syns at E46 er tidløst ? 

Sølv E46 er flott, jeg er dessverre ikke av de som liker svarte felger, utover det ser dette her glimrende ut.

Selv har jeg på jobb hatt et utklipp av en Arktiskgrå E36 M3, bildet er falmet - men den har hengt her i 21 år nå. Og den skal henge her helt til jeg har realisert den - selvom E46 henger høyere i kurs!

Nei, E46 er nok, i mine øyne fremdeles den perfekte 3 serien, klassisk men moderne "nok". Samtidig er interiøret av en meget høy kvalitet, selvsagt er det den fantastiske S54 som også gjør sitt til at nettopp E46 M3 er legendemateriale.

Later til at du vet å behandle bil også, regner med at disse snart stiger i verdi, alt i alt - det du har i hendene, er nok kanskje det aller beste fra BMW noensinne! Følger med her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, magneten said:

Skikkelig fin bil! Liker spesielt fargen :D

Jeg synes også designet holder seg utrolig bra.

Gøy med tråd! :D

Sleng ut flere bilder! Gjerne fra Nürburgring.

Takk takk - egentlig bare flaks at jeg endte opp med denne fargen , skille egentlig ha svart, glad for at det ble sølv 😍

Skal få lastet opp flere bilder fra Ringen og tatt en ordentlig shoot ganske snart. 

Veldig pen bil du har stelt i stand altså 😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ron Jeremy said:

Sølv E46 er flott, jeg er dessverre ikke av de som liker svarte felger, utover det ser dette her glimrende ut.

Selv har jeg på jobb hatt et utklipp av en Arktiskgrå E36 M3, bildet er falmet - men den har hengt her i 21 år nå. Og den skal henge her helt til jeg har realisert den - selvom E46 henger høyere i kurs!

Nei, E46 er nok, i mine øyne fremdeles den perfekte 3 serien, klassisk men moderne "nok". Samtidig er interiøret av en meget høy kvalitet, selvsagt er det den fantastiske S54 som også gjør sitt til at nettopp E46 M3 er legendemateriale.

Later til at du vet å behandle bil også, regner med at disse snart stiger i verdi, alt i alt - det du har i hendene, er nok kanskje det aller beste fra BMW noensinne! Følger med her!

 

 

Helt enig her !

E36 m3 er også en av mine favoritter faktisk , der får man litt mer go kart følelse over kjøreopplevelsen ! 

Nei må si at E46 m3 har vært min drømme bil ganske lenge , ble helt forelsket når jeg så Jan Erik Larsen teste bilen på Autofil. Da var jeg 8 år og jeg skulle absolutt ha en sånn når jeg "ble stor".  Så min første e46 m3 først 5 år senere i Asker sentrum ! 

Liker den komplette pakken man får med denne bilen og som du sier så er det kanskje det beste fra BMW!?

Er petimeter på bilhold så tror jeg skal klare å holde denne fin 😇😍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...