Gå til innhold

Flytte CD-spiller / head unit


Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte å beholde OEM-looken innvendig når bilstereo er oppgradet og ferdig. Har lyst til å beholde original spiller der den er og la den være. Tenker å bruke en "good" aftermarket spiller og montere den et annet sted. Her kommer problemet: den ISO-kontakten som skal inn i spilleren, hvordan forlenge eller lage en ny slik? Å legge opp ny strøm eller jord fra batteri er null problem, dette gjør jeg uansett. Er det noen her som vet hvor jeg finner remote, dimmer, switch, speaker wires etc?

Kan gjerne montere spilleren ett sted gjemt unna også frontpanelet (det som styrerer alt?) et litt mer handy sted som kan nåes fra førersete på enkelt vis.

 

Hvis du har gjort dette før eller har forslag til hvordan jeg henter/forlenger ISO-kontakten kom gjerne med det :)

Endret av sleeper_E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt på DSP. Hvordan hentes signaler fra lydkilde til DSP? Er det noe ferdig ledningsnett eller må jeg lage selv. Har muligheter til å produsere selv hvis det trengs, men er ute etter noe fiks ferdig. Kan vel koble til enheter med grensesnitt USB, AUX, optisk etc. til de fleste DSP? Tenker å gjemme den en lur plass i bilen, men ha USB og AUX tilgang fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...