Gå til innhold

Nyterns -10 F10 525d -kaos kan forekomme-


 Share

Anbefalte innlegg

Hoi! Dere husker sikkert ikke meg, men jeg hang her for noen år siden. Ganske aktivt! I det jeg forfattet en pm til godeste TRF her inne, kom jeg plutselig på at jeg savner bimmers.

 

Jeg må legge meg nå, men bare for å gi meg selv det akk så nødvendige rævsparket, kjører jeg i gang i natt! Jeg har handla meg gard! Denne stjeler litt tid, men tråd blir det! Endelig garasjeverkstedlåvegreier!

 

Je fortsett snart, men nå erre senga!

 

Vi talas!

 

 

bmwgård.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, TRF skrev:

Velkommen tilbake! Fin bil :)

Hoi! Tusen takk, TRF! Spørs om den må avlegge deg et besøk! Det hadde vært veldig stas for undertegnede, ihvertfall! :)

17 timer siden, Otis skrev:

Husker deg jeg ja. Velkommen tilbake!

Otis! Jeg husker deg også! Så trivelig! Tusen takk! :)

13 timer siden, Gabz skrev:

Hyggelig at du er tilbake :) Du får slenge ut mer info og bilder på F10en, så pen ut!

Gabz! Aha! Will do! Jeg får oppdatere innlegg nr 1 kanskje, det blir sikkert mest ryddig. Jeg er litt ute av trening hva angår forumering, men det kommer seg vel etterhvert! :) Tusen takk!

12 timer siden, StigJ skrev:

Velkommen tilbake :beer:

Leste med stor interesse testen du hadde med Michelin vinterdekkene :)

Gardsblogg blir å forvente nå fremover :D

 

StigJ! Tusen takk! Og, du er for snill! Var skikkelig trivelig å være litt uformell dekktester! :) Ja! Gardsblogg it is! Hvis det er innafor da? Jeg har store planer! :D

12 timer siden, Marius2002 skrev:

Nytern :beer: Velkommen igjen! Fin F10 og følger med. :)

 

Marius! Tusen takk! Makan! For en velkomst, da gitt! Je blir litt emosjonell! :D

10 timer siden, Gorg skrev:

Velkommen tilbaks att 😃🙌🏻

Flott F10 det der! Spent på det som kommer 👍🏻

Hei, Gorg! Tusen takk! Spennende greier kommer! Jeg lover! Så koselig å bli ønsket velkommen av så mange, så mange som jeg selv husker godt!

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Godt å høre fra deg igjen 😀 Det var også godt å se igjen gamle bilen til mine foreldre. Ser ut som den har det godt 👍 

Fredrik! Gratukondolerer med salg av din F10! Makan, det må være litt vemodig etter så mange fine turer! Ja, denne bilen har det godt! Har dessverre ikke fått shina den som den fortjener enda, men nå er jeg i ferd med å forlate borettslag (med bilvaskforbud) til fordel for gård med isolert verksted. Så, nå er det håp om at jeg endelig skal kunne gi den pleien den fortjener! Koselig å se deg igjen og!

9 timer siden, papertiger skrev:

Velkommen tilbake - skal følge med her! Fin F10 du har fått tak i :) 

papertiger! Jammen, det er meg en ære! Tusen takk! :D

4 timer siden, And-reas skrev:

Ahh. Dobbelgarasje 😍 

And-reas, gamle sjøulk! Når blir neste mini-meet? Forrige gang møttes vi veli TRF-land? Det var trivelig! :D 

4 timer siden, Shattered skrev:

Gøy! :D Husker du hadde en helt ny 3-serie, regner med den måtte ofres for denne perla? :D

Shattered! Hola, amigo! Ja! Ok, nå skal jeg være knusende ærlig på egen bekostning her. Jeg var rett og slett for breial for disse fancye sportssetene, de i F30. Rakk ikke engang å forlate Norge, før jeg innså at hoftene mine trengte en helt egen ferie, unna både meg og bilen. Vel fremme i Tyskland, brukte jeg ei uke på restitusjon, før jeg måtte kjøre de sure milene hjem igjen, med lett slagside, siden jeg ikke passet inn mellom sitteputas sidestøtter. :D Der er F10 med komfortstoler vesentlig bedre! 

Jeg er helt overveldet. Tusen takk for velkomsten, folkens! Denne gangen blir dere ikke kvitt meg! 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Haha! Wow!

 

Jeg har ikke glemt bimmers! Har snoket litt rundt her inne, men har rett og slett vært litt slæppis, siden jeg tenkte lage en større oppdatering etter at jeg fikk skilter på mitt nye tilskudd!

 

Jeg har som nevnt (tror jeg) handla småbruk, og i den anledning har jeg sulla ekstremt mye med mye rart jeg ikke kan. I dag har jeg satt meg inn i hele greia rundt dette med traktormontert snøfres. En ny verden! Vil ikke si jeg er tunglært, men jeg liker å gruble, analysere, fundere før jeg hiver meg ut i ting. Dette funker dårlig når snøen plutselig laver ned! :D Oi, avsporing! Det jeg vil frem til, er at jeg har vært litt utenfor mitt element i det siste, og at jeg for litt siden kjøpte meg en nok en gammel sliter fra bilmerket over alle bilmerker, for å komme litt inn på rett spor igjen.

Se! En E34! Min første!

47158935_2193204370948360_72459581630846

 

Mye har skjedd med denne siden den kom hit for ca 1 mnd siden, noe jeg tenkte fortelle litt om. Nå nærmer jeg meg ihvertfall skilter, og kan endelig begynne å bruke den. Vi snakker smooth -95 520iA. For en cruiser! Bilen har gått 150k km, og har nok hatt det relativt greit til den kom i mitt eie. Litt har det vært å ta tak i, men det må en forvente! Bilen er ikke strøken, men en merker fort at den har få mil på baken. Rustmessig er den dessuten veldig bra. Den har noe kosmetisk i forkant på forskjermer, samt noen flekker her og der. Men, dette er bagateller i den store sammenhengen. En gang i tia har den nok hatt et batteri med inkontinens, så den har en gammel skade i gulvet, som er utbedret før den kom hit til meg. En fin fiks, men tenker det kan gjøres bedre.

 

Ja, og F10'en! Den har nå fått ny olje på kasse og motor. Bytter motorolje hver 15k. Neste for denne bilen er nye baklykter på bakluke, da jeg mens jeg fiksa eksos på E34 i går plutselig så fukt, samt gjennomgående sprekker i disse lyktene. Wow! Ikke bra etter 89k kjørte km, men dette er visst ganske normalt. Dessverre.

 

Skjerpings på meg, ihvertfall! Men! Så koselig å være savnet! Nå blir dere ihvertfall ikke kvitt meg! 😛 

 

 

Har dere snø forresten? Se, her er nåværende stemning på gokkbruket! Grombilene står inne, selvfølgelig! :)

47469040_2193204270948370_38448554535236

E34 har forresten fått Hakka 8! F10 og! Fungerer denne videoen, tro? Jeg er litt ute av trening! :) 

 

 

 

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...