Gå til innhold

Senke fjærer til adaptivt understell


Christian0310
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til og kjøpe meg senke fjærer til min f32 men jeg har adaptivt understell..Men den er jo høy som en giraff 🙈

Men så leser jeg det at de fjærene jeg så på ikke passer til adaptivt understell.. Hvorfor?

Og hvor får jeg kjøpt 45mm 30mm fjærer til min bil? Jeg er desperat så takker for alle tilbakemeldinger 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.7.2018 at 23.35, Christian0310 skrev:

Jeg skulle til og kjøpe meg senke fjærer til min f32 men jeg har adaptivt understell..Men den er jo høy som en giraff 🙈

Men så leser jeg det at de fjærene jeg så på ikke passer til adaptivt understell.. Hvorfor?

Og hvor får jeg kjøpt 45mm 30mm fjærer til min bil? Jeg er desperat så takker for alle tilbakemeldinger 😊😊

40/35 til denne bilen får du kjøpt hos bla. Autobua - https://autobua.no/4-f32-coupe-4-syl-40-35-lowtec-fjaerer05906f

45/30 fant jeg ikke i farten, men det finnes sikkert dette alternativet også.

Fjærene passer fysisk fordi om det står at fjærene ikke er til biler med adaptivt understell. Det kan være at du får utfordring med godkjenning om det står i TÜV papirene at det ikke er kompatibelt med adaptivt understell.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 23.7.2018 den 9.42, Remi Berg skrev:

40/35 til denne bilen får du kjøpt hos bla. Autobua - https://autobua.no/4-f32-coupe-4-syl-40-35-lowtec-fjaerer05906f

45/30 fant jeg ikke i farten, men det finnes sikkert dette alternativet også.

Fjærene passer fysisk fordi om det står at fjærene ikke er til biler med adaptivt understell. Det kan være at du får utfordring med godkjenning om det står i TÜV papirene at det ikke er kompatibelt med adaptivt understell.

 

Tusen takk for svar iallefall 😊 det hadde vært fint og fått det godkjent også da..så styr og skifte hver eu eller hvis man blir stoppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christian0310 skrev:

Tusen takk for svar iallefall 😊 det hadde vært fint og fått det godkjent også da..så styr og skifte hver eu eller hvis man blir stoppa..

Meen det der du linket til er 4 cyl.. Jeg har en 3l sekser..  Jeg har funnet masse fjærer i ønsket høyde til 4 serie som ikke har adaptivt. Men hvordan de adaptive demperene reagerer på de fjærene vet jeg ikke..og heller ikke om det fysisk passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...