Gå til innhold

`Gjør det selv verksted`kommer kanskje tilbake?


Proffen
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Stonescream skrev:

Hei, 

På min gamlebil var det mange operasjoner som jeg gjerne skulle ha hatt mulighet til å gjøre med bilen løftet opp og ikke minst under tak. Som eksempler dere også nevner - bremser ol.

At dere har litt verktøy man også kan leie/låne når man er der er også glimrende. Hvem har ikke hatt en for liten pipe, for kort ditten eller for svak datten. For en med litt bildilla, men uten plass å skru hadde jeg nok benyttet meg av muligheten.

 

Mvh

0590 Oslobygda :)

Hei.

Tusen takk for tilbakemelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.7.2018 at 16.49, Proffen skrev:

Hei.

Når det gjelder det starte opp en sånn bedrift , så tror jeg det går veldig bra. Har vært i kontakt med statens vegvesnet idag og fikk positivt tilbakemelding. Når det gjelder utlån av verktøy som elefant, motorbukk og girkasseløfter mot dep selvfølgelig, tror jeg ikke det blir noe problem. Delevasker og presse blir jo boltet fast i gulvet.

Da alt må være levert og leia betalt før vi åpner kjøreporten, tror jeg at vi klare holde styr på hvem som låner og ikke låner.

Men takk for tilbakemelding.

Når jeg sa sikkerhet så tenkte jeg mer på problemene med at folk som ikke er vant til å bruke løftebukker som et eksempel, skader seg eller andre. Presse er jo et annet eksempel på utstyr som folk skader seg i. Har du undersøkt/tatt grep slik at du ikke blir ansvarlig i slike tilfeller. Har det fra et sted i bakhodet at sikkerhets krav var en av grunnene til de som drev på Storo (for mange år tilbake) valgte og avslutte. Men det kan være feil fra min side så det er sagt. En annen ting delevaskeren bør du sette myntautomat på. Da vil den holde mye lenger på grunn av at folk ikke vil bruke den hodeløst. Du vil også få tilbake noe av driftsutgiftene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da har vi, siden alt skruing skjer på eget ansvar. Det vil si at i Norge kan du skru og gjøre hva du selv vil med bilen din når det gjelder reprasjoner. Når det gjelder bruk av løftebukk og annet utstyr, er ikke det noe problem da vi vil ha god kontroll på dette.

Vi har også sjekket dette med forsikring.

Du må også huske på en ting og det er at det var ingen personale tilstede i lokalet på Storo eller Bjerke. Hos oss vil det alltid være en person tilstede fra kl 12.00 til kl 00.00.

Lokalet vil være godkjent `Gjør det selv verksted` med alle papirer i orden.

Takker for innspill og tilbakemelding.

Endret av Proffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...