Gå til innhold

Systom's E46 330cd


 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, systomen skrev:

Holder på å skal farge dørtrekkene foran nå, men får ikke maskeringstape'n til å sitte (ruglette plastikk). 

Noen som har prøvd, og har noen gode tips? 

Prøvd annen teip? Finnes flere forskjellige maskeringsteiper ift lim, hvor lenge de kan sitte på, hva de kan sitte på osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes treværk er kledelig med brunt jeg. Blir litt gubbepreg, noe som egentlig er litt kult siden 99% av de som kjører E46 synes det er gubbete. De fleste har stort sett sorte-, alu- eller carbonlister.
Jeg var ikke noe fan av trelister da interiøret mitt var sort, men med brunt interiør fikk pipa en annen lyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Frode D skrev:

Rødt og brunt er så riktig! 😍

Må si meg enig her, riktig fornøyd med hvordan resultatet ble!
Nå skal det jo også sies at du har ett bevis på at blått og brunt også hører godt sammen :) 

 

Skal jo ha ny endepotte etterhvert, noen som har noe tips til hva jeg bør gå for her? Rimelig traust slik det er i dag! 😂

 

IMG_20180801_143533.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket nettopp opp bilen fra ruteskift, gjorde seg med ny rute og ikke minst ny pakning rundt
(Det var skjært ut biter av den gamle i forbindelse med lakkeringen i vinter)

Nå er det rett hjem for siste innspurt før Vegard i Proglazer kommer med produkter på Fredag, slik at jeg kan starte med poleringen :) 

 

IMG_20181010_122520.jpg

IMG_20181010_122846.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en skikkelig vask i dag, først skum, deretter håndvask og til slutt tørk før den ble kjørt inn i garasjen på vent til mandag når Proglazer kommer for å titte på lakk osv. 

Den ene bakfelge har kommet tilbake fra sveising, og levert til å få på dekket igjen. De skal også få en runde med polering. 

Neste uke går vell med på polering, før snuten settes sørover til Lillestrøm. 

Hvem her blir å se på Oslo Motor Show? 

IMG_20181013_183522.jpg

IMG_20181013_183542.jpg

IMG_20181013_183436.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...