Gå til innhold

Systom's E46 330cd


 Share

Anbefalte innlegg

Veldig flott bil og vel utført detailing jobb!

Skjønner ikke at dere utstillere har hjertet til å ikke ha gjerde eller beskyttelse rundt på såpass befolket arrangement! 😮 Hadde sitti med konstant hjerteinfarkt :P Folk gjør så mye rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte listen for planer fremover i første innlegg, her er den også:

 Sote ruter
 Sote frontlykter
 Mørke sideblinklys
 Baklykter med mørkt felt
 Lakkere og montere CSL bakluke
 Ny eksos
 Få ferdig bagasjerommet
 Luftunderstell eller lavere foran static
 Alcantara ratt
 Alcantara gir- og håndbrekkpose (Fins det Alcantara girpose til automat?)
 Fikse og montere frontleppa
Sideskirt extensions

 

Tanker/tips?

Endret av systom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gabz skrev:

Så greie ut de planene :) M3 eksos ville jeg droppet på dieselbil, heller en større dobbelstuss på venstre siden. Typ 2x90mm eller noe. Og ja, man får tak i alcantara belg til automat også. Muligens ikke originalt, men får masse forskjellige i god kvalitet på nett. 

Veldig usikker på hva jeg skal gå for, men heller mer og mer i mot dobbelstuss på venstre side.
Når det gjelder alcantara til automat, har jeg liksom ikke funnet noe på Ebay enda.. Mulig jeg er jævlig dårlig til å lete da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 16.50, anz skrev:

Nydelig bil! Hvordan har du montert angel eyes? Har du kjøpt ferdige lykter eller har du hatt lyktene dine i steikovnen for å løsne på "haloene"? 

Takk! De var montert når jeg kjøpte bilen, mulig @turbojugen kan svare på det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for luftunderstell, eller kjøre static neste sessong og. 
Om jeg skal kjøre luftunderstell blir det billig, type bag på coilovers og manuell enkel styring.
Om jeg skal kjøre static, forblir jeg på Supersport og mulig litt lavere foran.

Gi meg gjerne dine tanker, da jeg sliter med å bestemme meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, systom skrev:

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for luftunderstell, eller kjøre static neste sessong og. 
Om jeg skal kjøre luftunderstell blir det billig, type bag på coilovers og manuell enkel styring.
Om jeg skal kjøre static, forblir jeg på Supersport og mulig litt lavere foran.

Gi meg gjerne dine tanker, da jeg sliter med å bestemme meg

Litt både og, sliter selv med det samme forsåvidt, bare at pr. nå har jeg KW V2 og skulle jeg hatt luft hadde jeg gått for noe fra Bagriders med app styring, men da kommer det på 45 laks, noe som er uaktuelt. :P 

Det jeg stusser litt på ved billig luftsenk er, hvor god kvalitet er det på belger og slikt? Hvis belg kvaliteten er dårlig, kommer det nok til å god noen og da blir billig fort dyrt. 😮 Til gjengjeld har jeg null erfaring med luft, hverken mtp. drift eller glede. Men av det lille jeg nå har opplevd med en kompis sin A6 med org. luft så er det jo utrolig praktisk å ha mulighetene til å justere ved et tastetrykk. 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Designer skrev:

Litt både og, sliter selv med det samme forsåvidt, bare at pr. nå har jeg KW V2 og skulle jeg hatt luft hadde jeg gått for noe fra Bagriders med app styring, men da kommer det på 45 laks, noe som er uaktuelt. :P 

Det jeg stusser litt på ved billig luftsenk er, hvor god kvalitet er det på belger og slikt? Hvis belg kvaliteten er dårlig, kommer det nok til å god noen og da blir billig fort dyrt. 😮 Til gjengjeld har jeg null erfaring med luft, hverken mtp. drift eller glede. Men av det lille jeg nå har opplevd med en kompis sin A6 med org. luft så er det jo utrolig praktisk å ha mulighetene til å justere ved et tastetrykk. 

Har hatt fancy luft før, og vil prøve å se om de billige variantene er like  greie. Jeg tenker at jeg bruker bilen såppas lite, at jeg ikke har lyst til å koste på airlift til alt for masse laken. 
Jeg har snakket med ett par som har/har hatt billig luftsenk (Air-ride system.pl), og har ikke fått delt dårlige erfaringer av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, systom skrev:

Har hatt fancy luft før, og vil prøve å se om de billige variantene er like  greie. Jeg tenker at jeg bruker bilen såppas lite, at jeg ikke har lyst til å koste på airlift til alt for masse laken. 
Jeg har snakket med ett par som har/har hatt billig luftsenk (Air-ride system.pl), og har ikke fått delt dårlige erfaringer av de.

Da er det forståelig og når de dårlige settene fungere greit så er det vel kanskje bare å slå til. Men ville nok gjort en vurdering av hva du ønsker å koste på med bilen og om da luft er verdt det, kontra å evt. gjøre andre ting med bilen. Koster jo litt det billige settet å. :P Sett at du kun bruker den på treff? Så gjør jo luft det utrolig lettvint med å komme seg inn i haller, etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Designer skrev:

Da er det forståelig og når de dårlige settene fungere greit så er det vel kanskje bare å slå til. Men ville nok gjort en vurdering av hva du ønsker å koste på med bilen og om da luft er verdt det, kontra å evt. gjøre andre ting med bilen. Koster jo litt det billige settet å. :P Sett at du kun bruker den på treff? Så gjør jo luft det utrolig lettvint med å komme seg inn i haller, etc...

Tenker jeg eventuelt kjøper nye belger fra airride-system.pl og kjøper brukt styring her til lands om jeg går for luft.
Veldig kjekt med luft ja, ihvertfall når man bor på en plass med verdens dårligste veier rundt seg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...