Gå til innhold

F31 316i Safirsort | BIlder


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

På 14.10.2018 den 22.16, sandersander skrev:

Dette ble helt nydelig! Helt annen bil enn hva den var på side nummer en ;) 

Takk for det :) 

-

Blir sikkert litt justering av høyde etterhvert. Litt opp bak og litt ned foran. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Frode D skrev:

Sikker på at du syns det ble pent? 😏

Synes hjula passet vanvittig bra. Litt lav men helt innafor ;) Ser jo hele felgen her. Så da er det ok i mine øyne. Stuket kunne vært som du sier litt opp bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 13.19, StigJ skrev:

Synes hjula passet vanvittig bra. Litt lav men helt innafor ;) Ser jo hele felgen her. Så da er det ok i mine øyne. Stuket kunne vært som du sier litt opp bak.

Det syns jeg også, og tydeligvis mange andre også :D litt (les: veldig) gøy å ha hjul som ikke så mange har. 

På 17.10.2018 den 14.22, mslello skrev:

Ble kjempebra med de hjula! :)

Tusen takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Walkabout skrev:

Det ble bra! Et lite knepp for lavt etter min smak, men støtter planen om å få den litt opp bak og litt ned, så stuket blir mer "riktig". Mange gode oppgraderinger her :) 

Forstår godt at dette er for lavt for de fleste. Med 20" så blir ikke bilen særlig lav under, så derfor vil jeg ha den lav og fin i buene. Litt justering blir det før time hos SVV. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bilen idag så da tok jeg like godt litt bilder med kameraet :) LCI-lykter, takspoiler og toning av sideruter så bør det bli innafor. Og ikke minst lov å kjøre uten skilt foran 😅

Jeg er veldig glad for at jeg valgte double slat grill med krom. Syns helheten på bilen er veldig fin nå. Hadde aldri trodd jeg skulle like børstet alu-listverk så godt(!).

 

DSC_0018

 

DSC_0010DSC_0020

 

 

DSC_0012DSC_0028

Prøvde også å tone rutene foran i photoshop. Ser at dette må gjøres :P

DSC_0029

 

 

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å dele litt erfaringer med senkesettet hvis noen skulle være interessert i det samme.  Det er altså KW V2 by Gepfeffert som kommer med camberjustering foran, stivere fjærer, hardhetsjustering og ikke minst Tüv ned til 315mm foran og 305 bak (senter felg - skjerm).

Jeg har nå justert opp 4mm bak, og justert på hardheten foran og bak. Det er altså 16 klikk på hardhet, hvor jeg begynte på 10 foran og 15 bak (for å unngå subbing). Det var litt vel stivt, men ikke ubehagelig. Endte opp på 8 foran og 12 bak, og nå er bilen en drøm å kjøre. Tight og fin, samt stiv over fartshumpene. Det subber ingenting med RS2-hjulene nå. :) 

Så vil absolutt anbefale dette settet hvis noen vil ha lav bil med god kjørekomfort. :) Har 4cm igjen på gjengene foran og bak hvis man vil enda lavere. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...