Gå til innhold

Felger til F31 - uten senk


Oyvinds
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har planer om nye felger til min F31, men klarer ikke helt å komme frem til hvilke felger jeg vil ha.
Det eneste kravet er at det er 19" og det må se bra ut på en bil som ikke er senket.

Jeg vet jo at bilen hadde blitt penere med senk, men det har seg slik at jeg ikke kommer meg frem til hyttedøren hvis bilen blir lavere.
Dessuten bruker samboeren bilen, og vet ikke om jeg stoler på at hun skal kjøre rundt med senket bil :P

Har per i dag BMW 400m felgene, som i mitt syn ser ut som noen små 15tommere.

Drømmen er jo  VMR V710 og BBS CI-R(hvis jeg er heldig å finne noen brukt). Ser på både BMW 403m, Zito WP111 etc, men klarer ikke å bestemme meg om concave felger tar seg bra ut uten senk.

Hva tenker dere?
Har dere forslag til felger som faktisk passer bilen bra, selv uten senk?
 

Edit: hva er standard ET på f31?

Endret av Oyvinds
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Oyvinds skrev:

Hei!

Har planer om nye felger til min F31, men klarer ikke helt å komme frem til hvilke felger jeg vil ha.
Det eneste kravet er at det er 19" og det må se bra ut på en bil som ikke er senket.

Jeg vet jo at bilen hadde blitt penere med senk, men det har seg slik at jeg ikke kommer meg frem til hyttedøren hvis bilen blir lavere.
Dessuten bruker samboeren bilen, og vet ikke om jeg stoler på at hun skal kjøre rundt med senket bil :P

Har per i dag BMW 400m felgene, som i mitt syn ser ut som noen små 15tommere.

Drømmen er jo  VMR V710 og BBS CI-R(hvis jeg er heldig å finne noen brukt). Ser på både BMW 403m, Zito WP111 etc, men klarer ikke å bestemme meg om concave felger tar seg bra ut uten senk.

Hva tenker dere?
Har dere forslag til felger som faktisk passer bilen bra, selv uten senk?
 

Edit: hva er standard ET på f31?

Standard er ET37 på F31, i hvert fall står det så i vognkortet mitt. Jeg har Zito W935 (W111) og fornøyd med dem. 9,5x19 ET35 foran og 10*19 ET40 bak med standard dekkdimmensjoner. Nå har jeg M-sport understell som senker den 10mm fra fabrikk så det hjelper litt og jeg synes det er bra sånn og aldri falt meg inn å senke den mer. 

IMG_3558.jpg

IMG_3569.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...