Gå til innhold

Bowiitz
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Skjønner ikke helt hva du skulle med vår mening når du likevel gikk bort å kjøpte disse jallalyktene. Hvis originale er over budsjettet ditt så ville jeg da vitterlig latt være å bytte lykter i det hele tatt. 

Hver sin smak 😀

Ville bare høre hva dere syntes så best ut. Lyktene ser litt jalla ut på bildene, men det er ikke så lett å se dem for seg på bilen, har en svart coupe så det kan hende det ikke blir så ille. Så jeg bestemte meg for å prøve, er ikke verre enn å levere dem tilbake om det blir skikkelig jalla. I tillegg er lyktene jeg har nå ødelagt, så jeg trenger nye lykter uansett 😁

Endret av nicolayy2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, nicolayy2 skrev:

Så jeg bestemte meg for å prøve, er ikke verre enn å levere dem tilbake om det blir skikkelig jalla.

Så planen din er bestille noe du ikke trenger, teste ut for deretter å terrorisere selger/forhandler med bytte/angrefrist selv om du ikke har krav på noe som helst "fordi du ikke liker det"? Mulig jeg misforsto deg - irettesett meg hvis jeg bommet. Men hvis ikke er det kanskje på tide å gjøre noe med det moralske kompasset ditt, bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Werther skrev:

Så planen din er bestille noe du ikke trenger, teste ut for deretter å terrorisere selger/forhandler med bytte/angrefrist selv om du ikke har krav på noe som helst "fordi du ikke liker det"? Mulig jeg misforsto deg - irettesett meg hvis jeg bommet. Men hvis ikke er det kanskje på tide å gjøre noe med det moralske kompasset ditt, bare et tips.

Det er jo en grunn til at forhandlere har angrefrist og åpent kjøp. Slik at man kan levere tilbake varen/bytte om man ikke er fornøyd slik at man kan få pengene tilbake. I tillegg må jeg ha nye lykter uansett. Det moralske kompasset mitt er helt fint, hva enn det skulle ha med saken å gjøre 😁 Det er jo som sagt ikke sikkert at jeg vil levere dem tilbake heller da.

Endret av nicolayy2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men man kjenner jo lusa på gangen. Når du opplagt bestiller noe med en plan om å returnere det, så er det en umoralsk handling. Du sløser med andre (og din egen) tid, og burde gro baller til å kjøpe ting du faktisk skal bruke, istedenfor å opptre som om det var mora di som importerte disse lyktene. På godt norsk - grow up.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Werther skrev:

Joda, men man kjenner jo lusa på gangen. Når du opplagt bestiller noe med en plan om å returnere det, så er det en umoralsk handling. Du sløser med andre (og din egen) tid, og burde gro baller til å kjøpe ting du faktisk skal bruke, istedenfor å opptre som om det var mora di som importerte disse lyktene. På godt norsk - grow up.

Jeg kjøper jo ikke lyktene med en plan om å levere dem tilbake. Jeg kjøper dem da lyktene på bilen min nå er ødelagt, og jeg trenger nye lykter. Plan er jo å ha lyktene, om det skulle se helt jævlig ut kan jeg levere dem tilbake å kjøpe originale lykter, som da er grunnen til at butikkene  har angrefrist. Ingen grunn til å bli tøff i kjeften over noe slikt.

Endret av nicolayy2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Werther skrev:

Forsøker ikke å være tøff i kjeften, er bare uenig i måten du gjør det på. Men da er vi uenige, ikke noe verre enn det. Det er derfor man har fora.

Beklager, fikk bare litt det inntrykket. Jeg skjønner jo godt hva du mener, men etter min mening er det ikke noe galt med det, men agree to disagree som de sier! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...