Gå til innhold

Feil med nettsiden Bimmers


KBV
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Folkens.

Ble nettopp medlem og det var så vidt jeg lykkes. Bruker Google Chrome og deaktiverte plugins(inkl. adblock) på forhånd. Captcha viser seg ikke med mindre jeg åpner fanen i et nytt vindu, som tok tid å finne ut av. Nå klarer jeg ikke å laste opp profilbilder eller å klikke meg ut av vinduer.

Noen som vet hva disse problemene kommer av? Jeg kan umulig være den eneste som har trøbbel med dette 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det skyldes men jeg testa med både Microsoft Edge og Firefox nå og Captcha kom opp under registrering på begge disse. Bruker også Microsoft Edge til vanlig og opplever ingen problemer med å laste opp bilder.  

Prøvde å registrere meg med Chrome i Android nå og da krangla Captcha men jeg får fint laste opp bilder når jeg er logga inn. Har du prøvd andre nettlesere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med både Chrome og Safari og den samme feilen kommer opp. Tømte cache og deaktiverte plugins. Det er som at skjermen blir komprimert.

Jeg får heller ikke lastet opp screenshots av en eller annen grunn, så jeg la det inn på google drive hvis du vil se hvordan det ser ut:

https://drive.google.com/file/d/1YZ67F0Ut8wqWCjT8VwyhTYKPG8I40Uqx/view

Uansett så er det fint at du prøver å hjelpe 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...