Gå til innhold

Oppbygning av skiltgjenkjenning F31 LCI


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

Takk, var det jeg hadde mistanke om. Da jeg nærmet meg hjemlige trakter stemte  differansen med hva som hadde vært der tidligere. 

Bilen sier at kart oppdatering er bestilt til 28.02.2019, mens appen sier at kart bare er bestilt. Hvordan finner jeg ut jeg har en aktiv kart avtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Eivind320x skrev:

BT38796

Du har gratis oppdatering. Ligger 2  åpen aksjon på bilen. Ene er bytte av egr-kjøler og den andre er EGR ventil og programmering, så forhandler kan jo bare legge inn nytt kart samtidig?

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lagunilla skrev:

Du har gratis oppdatering. Ligger 2  åpen aksjon på bilen. Ene er bytte av egr-kjøler og den andre er EGR ventil og programmering, så forhandler kan jo bare legge inn nytt kart samtidig?

Takk @lagunilla, stakk innom Sulland og fikk kjapp innføring i hvordan jeg lastet ned kartet. Det ville være enklere for meg å laste det inn, enn at de gjorde det, noe som er helt OK, nå som jeg vet hvordan det gjøres. 

Bilen har time den 18. September for hovedservice og bytte av EGR-kjøler samt programmering. Han jeg kjøpte bilen av mente EGR ventilen var byttet, men Sulland kunne sjekke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...