Gå til innhold

Forsikring BMW F10/F11 M550D


Tony Soprano
 Share

Anbefalte innlegg

Har skiftet ut litt biler og ser nå etter M3/M4/Porsche 991/M550D er også høg aktuell.

Hva må man regne med i forsikring i året på en slik med full dekning inkl motor&gear?

Eventuellt anbefaling av forsikringsselskap.

(2014 modell F11 64tkm)

På førehand takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange variabler så du vil lettest finne svar på dette ved å kontakte forsikringsselskapene selv. I tillegg til biltype er alder, bonus, eventuelle samlerabatter, kjørelengde, egenandel osv osv faktorer som spiller inn på din premie. 

På min M2 har jeg fått alt fra under 10.000 i året opp til 35.000, der den dyreste prisen var hos selskapet som var billigst på min forrige bil, så det er umulig for noen her å spå hva du vil få tilbudt.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over er det mange variabler som påvirker prisen. For min del var det nesten samme pris å forsikre M550d-en (men måtte søke for å få lov å forsikre) som en 530d og bare litt dyrere enn min forrige E61 520d. Alle med full dekning på også drivlinje.

Bra sprik i biltype fra 911 til M550d da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, larserso skrev:

Som nevnt over er det mange variabler som påvirker prisen. For min del var det nesten samme pris å forsikre M550d-en (men måtte søke for å få lov å forsikre) som en 530d og bare litt dyrere enn min forrige E61 520d. Alle med full dekning på også drivlinje.

Bra sprik i biltype fra 911 til M550d da :) 

Takker 🔝

Stort sprik er det nok men fellesnevner er motorsterkt og ett godt understell 😊

Har hatt mye forskjellig og liker og bytte bil....Lander som oftest på BMW 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...