Gå til innhold

E39 Grøftelys, H4 for H7, eller adapter?


Stein-98
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har for en liten tid tilbake blitt igjen bmw-eiger, denne gangen av en e39 528i (1998-mod). Det er en delvis prosjektbil, sjølv om den alt var svært så strøken når eg kjøpte den. Eg har bytta standard framfanger til M-sport-fanger, og har her støtt på eit lite dilemma da tåkelyktene til original-fangeren er svært så ulike fra M-sport-fangeren. 

I original-fangeren stod H7-pærer, med eit lite adapter fra innsiden av tåkelykten, til en annen koblingstype på utsida av lykten (2 pinner, i staden for 2 "staver" slik H7-pærene har). Denne koblast sjølvsagt direkte til koblinga fra bilen. Men tåkelyktene som følger med M-sport-fangeren er beregna for H3(dette er eg litt usikker på?), og laga slik at koblinga fra bilen skal koblast direkte på pæren. Derimot passa ei H4-lykt fint i lykten, men dette er jo en annen type pære...

Det eg har gjort til nå, litt midlertidig, er at eg plukka ut dette adapteret/overgangen som låg i dei originale tåkelys-lyktene, og kobla dette mellom ei H7-pære som eg festa til M-sport-lykta litt provisorisk, og til koblinga fra bilen, dette gjekk greit. 

Hehe, om nokon fortsatt heng med...
Det eg lurer på er om det enten finnast nokon overgangar som er beregna å bruke mellom koblinga frå bilen (med desse 2 pinnane) og direkte til pæra i M-sport-lykten, eller om det går ann å bruke ei H4-pære, der eg berre brukar 2 av polane, altså jord + en av dei to andre? Har eg da moglegheit til å velge mellom langlys- eller nærlys-dioden, eller vil det ikkje fungere utan at alle 3 polane er tilkobla?

Midlertidig løysing!

Endret av Stein-98
Lagt til bilde.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pærene som er i tåkelyktene til M-sport fangeren er av typen HB4 (9006), som Slavearbeideren nevner.

For å lage en korrekt overgang kan du gjøre slik:

46c3UzZ.jpg

og for å gjøre dette trenger du følgende BMW-deler:

4 stk  Delernr: 61130007272

2 stk  Delenr: 61138364498

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...