Gå til innhold

Min Techno Violet E46 330Ci


Stawky
 Share

Anbefalte innlegg

På 1.11.2018 den 7.39, Designer skrev:

Denne blir rå! Bare å oppdatere jevnlig nå! :D 

Prøver å oppdatere en gang i blandt, er satt inn for vinteren nå og siden den skal EU godkjennes innen Mai så blir nok de fleste delene liggende frem til EU er i boks ^^ Så blir mye vedlikehold og gnikking i vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Digge hjul 😍

Vil vel gå vesentlig bedre enn en E46 M3 med det oppsettet?

Alltid vært glad i Arc-8 ^^ Trengs litt justering for å få det til å passe men :P

Hvis det blir TS2/3 så skal det ikke være noe problem og pushe 370ish på hjula :)

1 time siden, tennbrikket skrev:

Hvordan felger er det? De så meget snasene ut.

APEX Arc-8 heter de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, anz skrev:

Har du fått montert polyforinger? Forrige eier monterte bak på min bil, og det fulgte med nye til foran. Problemet er at jeg har ikke peiling på hvordan disse byttes, noen tips? 

Nydelig bil, forresten! :)

Takk :)
 Har ikke montert de på denne enda, men har gjort det på andre E46. De fremme til bærearmene må presses, kuttes, brennes ut :P
Polyforingene kommer litt ann på type, GS sine som jeg har må presses inn, men powerflex f.eks går fint med bare en hammer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Stawky skrev:

Alltid vært glad i Arc-8 ^^ Trengs litt justering for å få det til å passe men :P

Hvis det blir TS2/3 så skal det ikke være noe problem og pushe 370ish på hjula :)

APEX Arc-8 heter de :)

Syns de ligner så måtte foriskre meg, la ikke helt kjensel på dem grunnet fargen. Sitter og leter etter sånne felger selv om dagen. Blir enten Apex arc 8 eller BBS rc300/301. Dog vanskelig og finne noe på bruktmarkedet. Har hele vinteren på å lete, så får ta tiden til hjelp. Aktivsøkt på finn er opprettet så får håpe det kommer noe snart.

Kommer til å bli skamrått på denne bilen her.🤟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tennbrikket skrev:

Syns de ligner så måtte foriskre meg, la ikke helt kjensel på dem grunnet fargen. Sitter og leter etter sånne felger selv om dagen. Blir enten Apex arc 8 eller BBS rc300/301. Dog vanskelig og finne noe på bruktmarkedet. Har hele vinteren på å lete, så får ta tiden til hjelp. Aktivsøkt på finn er opprettet så får håpe det kommer noe snart.

Kommer til å bli skamrått på denne bilen her.🤟

Nei, ser verken Arc-8 eller BBS RC så mye på bruktmarkedet her. Kunne godt hatt RC, men litt olle å oppdrive og vet ikke om de ble laget i specs jeg er intrressert i ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 13.28, And-reas skrev:

Hadde rc 300/301 liggende for et par år siden. Hadde en eller annen fiks idé om at de skulle passe på 1-serien min. Angrer dypt på at jeg solgte de 😐

 

Kan tenke meg det ja :P Var veldig nære å kjøpe et sett for å fikse opp, men siden jeg ikke ser noe spesiell fordel med BBSene kontra Apex så ble det sånn det ble ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke postet på lenge nå. Tok bilen ut igjen for noen uker siden etter den fikk noen runder med poleringsmaskinen.
Ikke hatt mye tid til bilen i vinter grunnet jobb. M3 speil er montert, lagt folie på blinklys inni lyktene og fått på Angel Eyes.

Blir nok uheldigvis satt inn igjen den 30 April (EU frist) siden Vegvesenet på Forus vist nok ikke kunne godkjenne coilovers på bilen min siden den er ombygd fra før... Så de måtte sende det videre til "de" som driver med ombygging, så venter på svar derfra, og hvis tidligere erfaringer sier meg noe så kommer dette til og ta tid :(

Venter nå også på pris på delene jeg mangler til pressa sånn at jeg kan få bestillt det og satt den på etter EU :D

2019-04-20_20_23_12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...