Gå til innhold

///Mysilds E46 M3 *Org CSL innsug* 03.10.2018


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, ahj skrev:

Ikke for å være en slem, men de 135i kom med disse kaliperne som standard dog i grå. Mens disse her fikk man på fleste e8x og e9x som retrovit. Men dette ble drit bra :D 

Du er ikke slem akkurat ^^ Dette er jo retrofitt, så da er de gule. Vet noen selger dem grå, men det må jo være lov med litt bling :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2018 den 13.50, Ron Jeremy skrev:

Fantastisk, blir ikke bedre enn godt velholdt E46 M3 ❤️👍🏻 Denne må nytes, ikke nødvendigvis med mange mil, men antall smil 😃

Takk :) Håper å få alt på plass til neste sesong. Har blitt lite kjøring og lite nyting av bilen i 2018 😕

På 16.10.2018 den 13.59, Frode D skrev:

Helt riktige oppgraderinger :D liker et øye for detaljer.

Takk :) Ekstra + når det kommer fra deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mr.Wreckless skrev:

Flott bil og kule oppgraderinger. Jeg tenker gå litt samme veien selv men unner meg en av mange ettermarkedsvarianter av CSL heller enn å hoste opp for original...

Ser frem til videre oppgraderinger :)

Takk for det. Ser den! Er jo ikke billig akkurat :) Har en god del ting som jeg planla å montere i 2018, men tipper alt blir i 2019 istedenfor :P tiden går for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RF91 skrev:

Damn, skulle ønska eg hadde tålmodigheiten til å setta meg ordentlig inn i detailing. Ser ikkje ut som at bilen lider nokon nød i dine hender hvertfall 😉

Hehe, er mye å gjøre skal du ta alt.

Heldigvis er dette hobbybilen, så kan ta litt om gangen, men lakken trenger virkelig en jobb her :P Må håpe på en mild vår, så jeg kan ta den litt før alle de andre jobbene :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...