Gå til innhold

F11 salgsprosjekt [solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Walkabout skrev:

Vi så videoen, men droppet det like gjerne, hørte det var fort for å ødelegge ting og tang :P 

Jo takk for det, begynner nesten å bli litt misunnelig på felgene selv ;) 

 

Ja, når man skal selge bilen, så ser jeg den, med det var veldig kurant å ta av den motoren altså. Ja, jeg har sansen for de felgene, selv om din hvite F11 blir mer aggresiv med Mpakke og 21", så er disse innafor synes jeg da :) (H&R fjærer på min med EDC)DSC_0080-01.thumb.jpeg.ffaaa181fcf339e4ae62fe7e130fa7f7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2018 den 7.14, mslello skrev:

Ja, når man skal selge bilen, så ser jeg den, med det var veldig kurant å ta av den motoren altså. Ja, jeg har sansen for de felgene, selv om din hvite F11 blir mer aggresiv med Mpakke og 21", så er disse innafor synes jeg da :) (H&R fjærer på min med EDC)

Det så meget bra ut med senk og de standardfelgene, ble mye mer sportslig og passende med en gang. Pent eksemplar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 22.39, MGunders skrev:

Du har løftet bilen mange hakk. Ble veldig bra. 

Takk for det - hyggelig at all innsatsen iallfall bidrar til at det blir litt bedring :P 

10 timer siden, Skare1 skrev:

Meget pen bil og annonse, virkelig fått seg et løft denne 😃

Takker så mye! En god annonse og fine biler har veldig mye å si, så håper det kan gjøre at det blir et salg :) 

2 timer siden, StigJ skrev:

Delikate bilder. Tenk om alle tok slike for annonsene sine. Bilen ser jo ny ut nå :D

Takk skal du ha :D Gode annonsebiler er alfa omega, heldigvis har jeg en søster som er god på det, jeg hadde ikke vært i nærheten av samme kvaliteten med min iPhone for å si det sånn :P For meg vitner iallfall en god annonse (både i tekst og bilder) om noen som bryr seg om bilene sine, og da virker det med et litt tryggere å kjøpe bil av vedkommende også. Har vel gått med tett på 30 timer med diverse gnikking, skruing og fiksing, så litt innsats krever det, men alt i alt så skal det ikke fryktelig mye til for å få en bil til å fremstå i vesentlig bedre stand :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Legge litt mer i det enn tre minutter med avspyling i vaskehallen og bildetakning rett utenfor med våt bil :P

Skal faktisk ikke mye til for å få gode bilder som løfter seriøsiteten på en annonse ørten hakk. Men her har jo dere lagt i mer enn litt også da :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 13.06, mslello skrev:

Ja, her er annonsebilder til etterfølgelse! Lekkre bilder av en pen bil :) Lykke til med salg :)

Takk skal du ha, hyggelig å høre :) 

På 18.10.2018 den 13.17, Designer skrev:

Nydelige bilder! 😍 Vet du hvilken linse hun har brukt her?  :) 

Lykke til med salg!

Takk så mye for det :) Er helt grønn på kameralinser selv, men jeg skal høre med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 20.18, Walkabout skrev:

Vi så videoen, men droppet det like gjerne, hørte det var fort for å ødelegge ting og tang :P 

Tror du skal være veldig klønete for å ødelegge noe. Neste gang ordner du det selv. (Og saksøker meg hvis noe går feil! :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ogee1 skrev:

Tror du skal være veldig klønete for å ødelegge noe. Neste gang ordner du det selv. (Og saksøker meg hvis noe går feil! :-D )

Skulle akkurat til å skrive det samme selv. Ødelegger man noe mens man gjør dette gjør man det med vilje. :)

Hadde gjort dette før et salg, det vil alltid være positivt. Den gjennomsnittlige bilkjøper gjør ikke slikt selv, og da snakker man fort om en del tusenlapper i verkstedkost.

Ellers morsomt å se progressen med denne. Utrolig hvor lite(?) som skal til før man får et helt annet inntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tok ingen sjanser @Otis, er det en ting jeg har lært er det å kaste inn håndkleet når jeg er på dypt og ukjent farvann med dyre deler på spill :P

Men mulig jeg får noen til å bytte skivene og klossene bak @awt, sikkert greit å få gjort men kan umulig ha så mye å si for en kjøper tenker jeg. Bavaria tok «bare» 2000 kroner for jobben med å bytte skiver og klosser både foran og bak på min hvite F11, så når delene følger med er det ikke store kostnaden. Takk for hyggelige ord forresten :)

Ikke vært så voldsomt trøkk enda, men noen ganger tar det litt tid før en kjøper dukker opp. Er vel ikke helt tidspunktet for bilhandel heller. Vært noen skambud og innbytteforslag av yme sort, men det holder jeg meg unna :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...