Walkabout

Ny F11 på plass - salgsprosjekt [salgsbilder side 6]

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Walkabout skrev:

Vi så videoen, men droppet det like gjerne, hørte det var fort for å ødelegge ting og tang :P 

Jo takk for det, begynner nesten å bli litt misunnelig på felgene selv ;) 

Ja, når man skal selge bilen, så ser jeg den, med det var veldig kurant å ta av den motoren altså. Ja, jeg har sansen for de felgene, selv om din hvite F11 blir mer aggresiv med Mpakke og 21", så er disse innafor synes jeg da :) (H&R fjærer på min med EDC)DSC_0080-01.thumb.jpeg.ffaaa181fcf339e4ae62fe7e130fa7f7.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.10.2018 den 7.14, mslello skrev:

Ja, når man skal selge bilen, så ser jeg den, med det var veldig kurant å ta av den motoren altså. Ja, jeg har sansen for de felgene, selv om din hvite F11 blir mer aggresiv med Mpakke og 21", så er disse innafor synes jeg da :) (H&R fjærer på min med EDC)

Det så meget bra ut med senk og de standardfelgene, ble mye mer sportslig og passende med en gang. Pent eksemplar :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 15.10.2018 den 22.39, MGunders skrev:

Du har løftet bilen mange hakk. Ble veldig bra. 

Takk for det - hyggelig at all innsatsen iallfall bidrar til at det blir litt bedring :P 

10 timer siden, Skare1 skrev:

Meget pen bil og annonse, virkelig fått seg et løft denne 😃

Takker så mye! En god annonse og fine biler har veldig mye å si, så håper det kan gjøre at det blir et salg :) 

2 timer siden, StigJ skrev:

Delikate bilder. Tenk om alle tok slike for annonsene sine. Bilen ser jo ny ut nå :D

Takk skal du ha :D Gode annonsebiler er alfa omega, heldigvis har jeg en søster som er god på det, jeg hadde ikke vært i nærheten av samme kvaliteten med min iPhone for å si det sånn :P For meg vitner iallfall en god annonse (både i tekst og bilder) om noen som bryr seg om bilene sine, og da virker det med et litt tryggere å kjøpe bil av vedkommende også. Har vel gått med tett på 30 timer med diverse gnikking, skruing og fiksing, så litt innsats krever det, men alt i alt så skal det ikke fryktelig mye til for å få en bil til å fremstå i vesentlig bedre stand :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp! Legge litt mer i det enn tre minutter med avspyling i vaskehallen og bildetakning rett utenfor med våt bil :P

Skal faktisk ikke mye til for å få gode bilder som løfter seriøsiteten på en annonse ørten hakk. Men her har jo dere lagt i mer enn litt også da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 18.10.2018 den 13.06, mslello skrev:

Ja, her er annonsebilder til etterfølgelse! Lekkre bilder av en pen bil :) Lykke til med salg :)

Takk skal du ha, hyggelig å høre :) 

På 18.10.2018 den 13.17, Designer skrev:

Nydelige bilder! 😍 Vet du hvilken linse hun har brukt her?  :) 

Lykke til med salg!

Takk så mye for det :) Er helt grønn på kameralinser selv, men jeg skal høre med henne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 18.10.2018 den 13.17, Designer skrev:

Nydelige bilder! 😍 Vet du hvilken linse hun har brukt her?  :) 

Lykke til med salg!

Tamron 24-70mm f2.8 var visst det riktige svaret her :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive