Gå til innhold

Har jeg Dab antenne? Venstre Siderute F11


Anbefalte innlegg

Har sett i Ista og der ser min venstre siderute helt lik ut som en Siderute med Dab øverst til høyre på vinduet er det to ledninger som sitter loddet på, det kan nesten se ut som at de en gang har skiftet denne ruten med en rute med TV/Dab, siden ledningene ser ut som de er klippet av, er kun 2 små stumper.

Men når jeg studerer Ista så står det at "The left side window aerial is applied as a conductor path onto the side window. The left side window aerial has a three-pin plug connection."

Men det er kun to loddepunkt på ruta og dette viser også på tegningen i Ista (Se vedlagt bilde)

Er det noen som kan si om jeg har DAB Rute?

Jeg har også kjøpt meg Antenne forsterker, der er pluggene merket med 1,2 og 3 så det burde være greitt.

 

Dab.thumb.jpg.2fbc44fb46436fa09858deb8f04199c4.jpg759861532_sidevindubak.jpg.99ac3709aafb831f0b77dd3354fe8c24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer meg selv her jeg, ja jeg hadde visst Dab i sideruta :) 

Litt mørke bilder, men jeg har da fått hengt opp Antenneforsterker (Offret Mikrofon kabelen jeg har kjøpt da det var samme kontakt som passet i antenneforsterkeren) Litt dårlige bilder da det var begynnt å bli mørkt ute, da må jeg bare lodde på de 2 kablene så er alt i boks :) 

2018-10-15_18_52_32.jpg

2018-10-15_18_52_12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...