Gå til innhold

Vestfold chiptuning - erfaringer?


330d
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med vestfold chiptuning? Vurderer drop inn i morgen. Stage 1 reklamerer de med 280hk og 640nm til min bil. 

quickfix er mye anbefalt her, men de svarer jo ikke. 

Endret av 330d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
7 minutter siden, ahj skrev:

Ikke dem direkte, men en partner av dem. Kjempe fornøyd med dem. :) 

Men skulle jeg valgt i dag hadde jeg gått til @TRF :) 

Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen.

Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir stadig vanligere å kunne legge inn tuning selv og veksle mellom original og tuning med mindre ECU er låst. Da er man uavhengig av hvor i landet tuner befinner seg. Jeg hadde selv en håndholdt Alientech Powergate fra Trf på forrige bil og har nå kabel og software fra ESS for hjemmebruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Haug523 skrev:

Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen.

Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet.

 

Nå kan du kjøpe Powergate fra TRF som du kan selv hente ut org fil og legge inn selv ny tunet fil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Haug523 skrev:

Hva pris snakker vi på en totalpakke da?

Kontakt Quickfix via mail så får du korrekt pris på pakka. Enten om du skal montere delene selv eller om du skal ha det nøkkelferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 13.55, ahj skrev:

Nå kan du kjøpe Powergate fra TRF som du kan selv hente ut org fil og legge inn selv ny tunet fil :) 

Uten at jeg vet hva slags bil det er snakk om i denne tråden, men kan sånn Powergate fås til G modeller også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 13.42, Haug523 skrev:

Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen.

Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet.

 

Trf har forhandler i stavanger også ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Uten at jeg vet hva slags bil det er snakk om i denne tråden, men kan sånn Powergate fås til G modeller også?

Det er jeg veldig usikker på. Det regner jeg med @TRF fort kan svare på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...