Gå til innhold

airbag lys lyser 2004 E61


Btrygve
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har nylig kjøpt en 525 E61 som airbaglyset lyser jevnlig. Prøvde og fjerne det med Delphi diagnose, men kom opp dagen etterpå igjen (kjørte en tur på ca 1 time uten at det kom  på). Vet også at den forrige  eier byttet noe greier under setene, og trodde dette holdt, men gikk en uke etter eg mottok den at feilen kom tilbake.  Har lest litt på forskjellig sideer, og ser dette er et skjent problem. 

Så finner eg en video på youtube, der en luring klipper den ledningen bak ved batteriet (To små ledninger på + siden), og lodder på en motstander på 2ohm og mener dette skulle funke fint. Noen som har noe erfaring med dette? 

 

MVH

Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo først og fremst finne ut av hva som er feil før du skal fikse!

Du har jo ikke informert om at du har feilsøke noe nevneverdig, men heller lest noe på nett om hva som KAN være feil.

Men bevares, bare koble i vei noe på batteri du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe slapp helt av Mr.Otis, her skal ingenting klippes og limes foreløbig. Eg er helt i oppstarten av feilsøkingen, og har ikkje fått gjort så mye enda (Mye annet som må gjøres før eg går løs på bilen)... Det eg fikk beskjed av forrige eier, var at de byttet en sensor under setet, om dette har med belte og gjøre eller airbag, vet eg ikkje. men dette vil bli grundigere undersøkt etterhvert. 

Videoen eg referer til ble funnet etter litt googlesurring. Eg tenkte kansje  noen her hadde hørt om denne mystiske fiksen?  eg synest det virket vedig merkelig, og humbugaktig ut da eg tenker oppi hodet mitt at man kobler ut hele airbagen visst dette blir gjort.var vel egentlig det eg lurte på om alt blir koblet vekk eller ikkje? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...