Bimmer2003

Pris på E46 M sport utgave

Anbefalte innlegg

Vel, siden 1/20 av bilen er rust, så tror jeg ikke markedet er villig til å gi mer enn 13000, knapt 17000 hvis den av en eller annen grunn er EU-godkjent i to nye år. Med så mye rust er den klar for huggern eller en større restaureringsjobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er absolutt ikke mye rust. Men litt påbegynde et par steder. Noe steinsprut på panser og bittelitt småriper rundtom. Er M sport interiør, ikke skinn. M sport utvendig og understell.

Ser det ligger en dønn strøken på Finn som har gått 147k, til 80k, eneste som er å gå ut i fra som jeg har funnet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da er det ikke 95% rust da , ikke 99% engang:)
Personlig ville jeg ikke skrevet %-vis rust i en annonse, det er bare misvisende. Ta heller bilder av hvor det er rust og så får en eventuell kjøper vurdere det selv.

Hiv opp bilder, så blir det enklere å dømme. Men uten videre tipper jeg 30000,-.

Jeg vet ikke om han får den for 80000,- for den, E46 med dieselfirer er kanskje dessverre mindre og mindre attraktivt, mens bensinrekkesekserne motsatt.

Her er en 325IX med ryddig servicehistorikk og 230000km til kun 40000,-:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131460538

Og her en 320d M-Sport til 25000,-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=128309165

29000,-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131381069

50000,- (men denne har ligget lengst ute av alle E46 320d fra 2002-2004)
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123703618

Så har du Facebook-heltene som tror de kan få gull for samme:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131412434

Jeg tenker umiddelbart at 30000,- er en fin pris om bilen er i teknisk god stand og rusten ikke er overveldende. 

Endret av Marius2002

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev jo 95% rustfri. Var vel litt missvisende men det er et par av dørene det begynner å komme litt på. Men da går vi ut i fra at 30 høres fornuftig ut👍 

Har dessverre ikke bilder tilhjengelig nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Msport pakken er i utgangspunktet stoffseter eller alcantara. Varierer på årsmodell, 3 eller 5 serie.

Skinn er et tilvalg på sportssetene.

Er det alcantara sportsseter så har man det beste oppsettet i biler som e46 og e39 etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 25.10.2018 den 10.48, Marius2002 skrev:

Men da er det ikke 95% rust da , ikke 99% engang:)
Personlig ville jeg ikke skrevet %-vis rust i en annonse, det er bare misvisende. Ta heller bilder av hvor det er rust og så får en eventuell kjøper vurdere det selv.

Hiv opp bilder, så blir det enklere å dømme. Men uten videre tipper jeg 30000,-.

Jeg vet ikke om han får den for 80000,- for den, E46 med dieselfirer er kanskje dessverre mindre og mindre attraktivt, mens bensinrekkesekserne motsatt.

Blir skremt av mengden synlig rust på bilene du linker til 😂 Tør ikke gjette hvordan det ser ut under kanalskjørtene..

I juni betalte jeg 27 000 for min 2000 320d (autolat, touring, ikke m-sport). Den har ulakkerte dørhåndtak, gule blinklys, elektronisk innfellbare speil, takluke og skinnseter med el korsryggstøtte😎 

Det som førte til dette kjøpet, var et servicehefte hvor det fremkom at bilen kom til Norge først i 2007, og deretter gikk den langt nord i landet. Mulig det ikke saltes så hardt? Hva vet vel jeg, som ikke har vært nord for Trøndelag. Det er ihvertfall ikke synlig rust i karosseriet på den. Et lite hull i forbindelse med en råtten gummipropp i gulvbrønnen venstre side bak; ellers er den hel under også.

Tok den til EU-kontroll nylig. Justering av parkeringsbrems og nærlys, var feilene. Jeg har kun skiftet stabstagforinger på den. Ellers behøver den nye bakre bærearmsfôringer i løpet av våren, har noe risting i rattet ved bremsing.

Støtter prisantydningen på +/- 30 lapper, forutsatt ålreit teknisk stand. 

Endret av And-reas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive