Gå til innhold

Trenger litt hjelp.swirlflaps+litt service spørsmål.


Kim Myklebust
 Share

Anbefalte innlegg

Swirlflaps er fjernet/blendet på min bil.det er også del 9 (se bildet).Hva gjør jeg med denne luftslangen da.plugger jeg den?

Har tatt av innsuget og egr på bilen..Hva er beste måte å rengjøre dette på?dieselbad?

til slutt.Er jo i nærheten av glødeplugger.har hørt at motor bør være varm,eller er det det wd40 og prøve?

Takker for alle svar.står på hue ned i motorrommet nu.

Gjelder 320d m47

 

 

 

 

swirl bmw.png

Endret av Kim Myklebust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang rengjøring av insug og EGR. Hadde en lignende seanse med min bil for en tid tilbake. Prøvde da blandt annet en diselbad som jeg la en luftslange ned i for å skape litt sirkulasjon. Lå natten over. Dette ga tilnærmet null effekt. Så prøvde jeg mr. muscle ovnsrens (spray) dette var veldig effektivt på EGR og spjeldhus, men følte ikke jeg kom til skikkelig i innsug.

Det jeg i ettertid har lest om, og som jeg har skikkelig troa på, er oppvaksmaskintabletter! Når jeg ser hva slike tabletter kan gjøre med en kølsvart kaffekanne har jeg virkelig troa på at de har effekt på et skittent innsug. Ser for meg det beste er å lage en ganske sterk miks og la delene ligge lenge. En luftslange med litt luft for å skape sirkulasjon, liv og røre har jeg tro på kan øke effekten.

Om du prøver hadde det vært moro å høre om det virket! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...